וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת הלהט"ב תפעל לסיכול מינויו של נסטלבאום

12.5.2013 / 10:06

האגודה יצאה בביקורת על ההחלטה להשאיר את ראש חטיבת החדשות של ערוץ 1 בתפקידו: "ההחלטה משדרת שהטרדה על רקע נטייה מינית היא עניין של מה בכך"

החלטת הוועד המנהל של רשות השידור להותיר את ראש חטיבת החדשות של ערוץ 1 משה נסטלבאום בתפקידו על אף שהטריד עובדים על רקע נטייתם המינית ממשיכה לעורר ביקורת: הבוקר (ראשון) מודיעה האגודה למען הלהט"ב כי בכוונתה לפעול לסיכול המנוי.

אגודת העיתונאים: "השארת נסטלבאום - מסר לפיו הרשות תומכת במטרידים מיניים ובהומופוביה"

"ההחלטה משדרת שביטחונם של העובדים הוא הפקר ושהטרדה על רקע נטייה מינית היא עניין של מה בכך", מסרו הבוקר. "בעשותו כן, בניגוד להמלצת נציבות שירות המדינה להעבירו מכל תפקיד ניהולי, סלל הוועד המנהל את מינויו בעתיד למנהל הטלוויזיה ברשות השידור ובכך הוא מעמיד בסכנה את כלל עובדי רשות השידור הכפופים למנהל הטלוויזיה ברשות שעלול להמשיך בהתנכלותו ללהט"ב". באגודה גינו גם את החלטת הוועד המנהל שלא לכלול את הנימוקים להחלטה בהודעתו השבוע וכינו את הצעד "הוספת חטא על פשע".

באגודה אמרו שהם מתכוונים לפעול לסיכול המינוי וקראו לכל מי שחווה מקרה של הטרדה על רקע נטייה מינית או מגדרית לדווח להם. "האגודה מתעתדת להמשיך במאבקה לענישה מחמירה בגין הטרדה על רקע נטייה מינית, ובכוונתנו לפעול ככל שביכולתנו לסכל מינויו של אדם מסוג זה לעמדת מנהל הטלוויזיה ברשות השידור שתאפשר לו להמשיך במעשיו הנלוזים תוך ניצול סמכותו לרעה. אנו קוראים לכל מי שהוטרדה או הוטרד לדווח למרכז הדיווח ע?ש ניר כץ דרך אתר האגודה".

במהלך סוף השבוע התבטא בנושא גם מגיש הטלוויזיה והמנחה יגאל רביד, אחד מעובדי רשות השידור שהגישו לנציבות שירות המדינה קובלנה נגד נסטלבאום. רביד העלה לפייסבוק תמונה לא מחמיאה של מנהלו לשעבר וכתב: "האיש הזה עומד להתמנות בימים הקרובים לתפקיד מנהל הטלוויזיה. רק תביטו בו. אדם שנציבות שירות המדינה קבעה שהטריד עובדים ואני ביניהם, על רקע מיני, התנכל לעובדים רבים, חרג מסמכותו והשתמש בה לרעה, והמיט קלון על השירות הציבורי כולו במדינת ישראל".

רביד הוסיף כי "17 מהעדים הצפויים במשפטו כפופים לו, וישנם עוד הרוצים להתלונן בעצמם. הפחד עכשיו גדול ואיתו הייאוש. ואם כל זה לא מספיק: תלויות ועומדות נגדו גם חקירות בחשדות שונים, החל מהענקת שוחד מסך לאורחי החלטורות שלו, ועד קיום החלטורות ללא אישור. בכל מקום נורמלי הוא היה הולך הביתה מזמן. המאבק שהתחלתי לפני יותר משנה לא נגמר. הוא רק מתחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully