וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראי מעריב בפריפריה: "לא ניתן להשיג את העיתון בשום מקום"

4.6.2013 / 13:46

לוואלה! ברנז'ה הגיעו תלונות רבות של מנויי העיתון אשר לא מקבלים את העיתון. אחרים טוענים כי לא ניתן למצוא אותו בחנויות. לקוח: עד היום התלבטתי, עכשיו הם החליטו בשבילי

כחודש מאז החליטה "אחוזת הירש", מו"ל מעריב, לסגור את חברת ההפצה "גל מעתון" ולהעביר את הפצת העיתון לידי "בר הפצה" - ותלונות של לקוחות מתחילות להיערם. לוואלה! ברנז'ה הגיעו תלונות של מנויי מעריב, בעיקר באזור צפון הארץ אשר לא מקבלים את העיתון או לא מקבלים אותו בצורה סדירה. לקוחות נוספים של העיתון שביקשו לרכוש אותו בחנויות התלוננו כי מערך ההפצה הקמעונאי אינו מתפקד כסדרו וכי לעתים לא ניתן להשיגו בכלל בעיר מגוריהם. הערים המרכזיות מהן נעדרו מעריב ומגזיניו בחודש האחרון הם חיפה, קרית שמונה, חדרה ונהריה, אולם דיווחים על אספקה לא סדירה הגיעו גם מכפר סבא, רמת גן וערים אחרות.

"אני קורא ותיק של העיתון למעלה מעשרים שנה, ובשלושת השבועות האחרונים בלתי ניתן להשיג את העיתון בכל רחבי העיר", אומר לוואלה! ברנז'ה מנוי המתגורר בחדרה. "אין את העיתון לא בסטימצקי שם רכשתי אותו ולא באף אחד מהקיוסקים בעיר. חבל, עד היום התלבטתי גם ככה אם להמשיך לקרוא אותו - כנראה שהם החליטו בשבילי". כמה מהלקוחות בחרו להתלונן גם בעמוד הפייסבוק של העיתון על כך שלא ניתן לרכוש אותו או שלא הגיע לבתיהם, אחדים ציינו גם קשיים בקבלת שירות ממוקד שירות הלקוחות של העיתון. לפונים ענו בחברה: "בשל חילוף של חברת ההפצה היו שינויים. מקווים שהדבר יסתדר בתוך זמן קצר".

תלונות אלה של לקוחות על מערך ההפצה מצטרפות לגל תלונות נוסף בחודשים האחרונים כלפי מוקד שירות הלקוחות והמנויים של העיתון. מנויים טענו אז כי ההנהלה העלתה באופן חד צדדי את מחיר המנוי ואף הכפילה אותו בחלק מהמקרים מבלי לעדכן אותם וזאת כחלק מתכנית מנויים חדשה שהשיק העיתון ומבוססת על חבילת סוף השבוע. במקביל, נודע על קיצוץ נרחב במצבת כח האדם שערכה הנהלת מעריב בקרב עובדי מחלקת המנויים ושירות הלקוחות.

גורם בעיתון: "מערך ההפצה משוקם"

בחודש שעבר נסגרה חברת ההפצה של מעריב "גל מעתון" ו-450 עובדיה פוטרו. המערך עבר להפעלה על ידי "בר הפצה" אשר נמצאת בשליטת איש העסקים עידן ברגמן ובבעלות משותפת עם עיתון ידיעות אחרונות. מלבד "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" מפיצה החברה גם את עיתון "גלובס". במחלקת ההפצה של מעריב מודעים לבעייתיות וטוענים כי מדובר, כאמור, בתקופת ביניים של בניית מערך ההפצה החדש.

בעיתון מכחישים שמועות לפיהן הוחלט לצמצם את הפצת העיתון לאזור גוש דן בלבד, וגורם בעיתון אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי המערך הקמעוני אכן נפגע מהמעבר אולם הוא משוקם בימים אלה ומתוכנן לחזור לפעילות מלאה כבר בתוך מספר שבועות. הגורם הוסיף כי "בגלל שחברת 'בר הפצה' היא חברה גדולה ובפריסה ארצית, אנו מקווים שבעתיד הקרוב מעריב יופץ ביותר מקומות בישראל מאשר אלה שהופץ בהם עד כה".

מחברת "בר הפצה" נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי "החברה החלה בהפצת מעריב למנויים החל מה-14 במאי, ולכן חלק מהתלונות שהעברתם לעיוננו אינן רלוונטיות לפעילות החברה (ונוגעות לימיה האחרונים של 'גל מעתון', ד.א.). בנוסף, המערך הקמעוני אינו באחריות 'בר הפצה' אלא באחריות חברת מעריב ומחולק על ידה. היערכות 'בר הפצה' להפצת מעריב הייתה מהירה והושלמה תוך זמן קצר, וכעת המערך פועל כסדרו. אם מגיעה אלינו פנייה ממעריב באשר לתקלה בהצפת העיתון, היא מטופלת באופן מיידי ולשביעות רצונו של הלקוח". ב"מעריב" בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully