וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעגלים באוויר

5.6.2013 / 16:25

ההכנות ברשת לקראת חזרתה לשידור של "דן שילון מארח" עולות הילוך: לוואלה! ברנז'ה נודע כי פיילוט ראשון כבר צולם וכי עורכה המקורי - דני אורן - ישוב לתפקידו. כל הפרטים

דני אורן, העורך המקורי של "בשידור חי - דן שילון מארח" ששודרה בערוץ 2 הניסיוני - ישמש כעורך התכנית אשר תשוב בקרוב לשידור בזכיינית רשת, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. דני אורן היה בעבר חבר בצוות המייסד של רשת ושותף להקמת מערך התוכן של yes. בשנים האחרונות שימש כמנהל התכניות של ערוץ 24 של הזכיינית קשת, ובין התכניות שערך הייתה גם עונת 2012 של "רוקדים עם כוכבים" של רשת.

לאחרונה צולם פיילוט ראשון לתכנית, בהנחיית דן שילון, אשר תפיק אותה "קונסטנטין הפקות" המפיקה עבור הזכיינית את The Voice. עוד נודע כי בניגוד לתכנית המקורית ששודרה בשידור חי פעמיים בשבוע, הפעם היא תשודר פעם אחת בפריים טיים של "רשת" (שכן הזכיינית רשת מחזיקה רק בארבעה ימי שידור) והיא לא תשודר בשידור חי. מסיבה זו, שמה של התכנית מסתמן כ"המעגל עם דן שילון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלתה לראשונה לאוויר ב-1991 במסגרת שידורי הניסיון של ערוץ 2. תוכניתו של דן שילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בשידור חי" עלתה לראשונה לאוויר ב-1991 במסגרת שידורי הניסיון של ערוץ 2. עם הקמתו הרשמית של הערוץ המסחרי הפך המעגל לתכנית הדגל של הזכיינית רשת, ששילון היה באותה עת המנכ"ל שלה, וזכתה לנתוני רייטינג גבוהים במיוחד. שילון המשיך להגיש את התכנית גם לאחר פרישתו מניהול הזכיינית ב-1998, עד שנת 2000, והיא ירדה מהאוויר. שילון הוציא ספר המסקר רגעים בולטים בתכנית מנקודת מבטו והחל בשנים האחרונות להריץ גרסה בימתית של "המעגל". בשנת 2010 התחיל לעבוד בקשת שם הגיש במשך כשנתיים את תכנית הבוקר של הזכיינית.

תגובת זכיינית ערוץ 2 רשת טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully