וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 7 שנים: יובל נתן עוזב את מאקו; ימונה למנכ"ל SCREENZ

18.6.2013 / 10:20

נתן, המנהל ועורכו הראשי של האתר מבית קשת, ימונה למנכ"ל SCREENZ - חברת הקרוס מדיה הבינלאומית בה שותפה קשת עם The Box - כך מודיעה היום הזכיינית

יובל נתן, המנהל והעורך הראשי של mako וחבר הנהלת קשת, ימונה למנכ"ל SCREENZ, חברת הקרוס מדיה הבינלאומית בה שותפה קשת עם The Box. לצורך כך, מודיעם היום בזכיינית, יסיים נתן הקיץ את תפקידו באתר ויוביל את מהלך הפיכתה של SCREENZ לחברת תוכן דיגיטלי עם פעילות גלובאלית. טרם נודע מי יחליפו בתפקיד אך בקשת מסרו כי כבר בימים הקרובים יודיעו על זהותו.

נתן (41), לשעבר עיתונאי ("ידיעות אחרונות", "מעריב", מקים ועורך ראשי של "רייטינג"), היה שותף להקמת האתר וניהל את mako בשנים האחרונות.

יובל נתן: "בצער רב ובכאב לב אני עוזב בית, עם המון אנשים אהובים והמון רגעים יפים, אך באותה מידה אני נרגש לקראת האתגר החדש והמלהיב עם החברים המצוינים מ-The box שאני מכיר ומוקיר מאז ש- Screenz יצאה לדרך. במיוחד אני חייב תודה אישית לאבי ניר שרק בזכות האמונה, החזון והמעוף שלו, הצלחנו להגיע עד הלום. תודה גם לדירקטוריון קשת על האמון שנתנו בי ובדרך של mako לאורך כל השנים".

הבוקר מסר אבי ניר לעובדי קשת ו-mako: "יובל מצטרף ל-Screenz ברגע של הזדמנות גדולה. רגע אחרי, שחתמה החברה על הסכמים עם חברות מדיה מובילות ברחבי העולם ורגע לפני התרחבות משמעותית והסכמים נוספים. ונכון – זה אומר שיובל יסיים הקיץ את תפקידו ב-mako ויעבור לנהל, בין אזורי הזמן ומהרחב של תל אביב-מוסקבה-לוס אנג'לס- מינכן ובין ההווה לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully