וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב הגיוסים ממשיך: רותי סיני מצטרפת ל-i24news

23.6.2013 / 12:39

כשנה וחצי לאחר שעזבה את מעריב, לוואלה! ברנז’ה נודע כי כתבת הרווחה לשעבר חתמה על חוזה במסגרתו תשמש כחלק מצוות הפרשנים של הערוץ אשר יעלה ב-1 ליולי לאוויר

כשנה וחצי לאחר שעזבה את מעריב חוזרת רותי סיני לעשייה העיתונאית: לוואלה! ברנז'ה נודע כי כתבת הרווחה לשעבר חתמה על חוזה עם ערוץ i24news והיא תצטרף לצוות הכתבים והפרשנים שלו. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, ערוץ החדשות הבינלאומי יעלה לשידור בשבוע הבא ה-1 ביולי בתום תקופת ההרצה.

רותי סיני שימשה במשך תקופה ארוכה ככתבת של סוכנות הידיעות AP בניו-יורק, וושינגטון וישראל וכתבה על בטחון לאומי ודיפלומטיה. סיני שימשה ככתבת בעבר של עיתון הארץ וככתבת מעריב. היא פוטרה מהעיתון בסוף שנת 2011 על ידי עורך העיתון ניר חפץ. סיני היא בעלת תואר שני בעיתונות מאוניברסיטת קולמביה.

ב-i24news תצטרף סיני למחלקת האינטרנט של הערוץ ותשתלב בתכניות שישודרו בשפה האנגלית. היא תמשיך במקביל לפרסם טור קבוע בעיתון "סופהשבוע".

המערכת העיתונאית של הערוץ החדש כוללת יותר מ-150 עיתונאים, היא ממוקמת בהאנגר החדש בנמל יפו והיא תשדר מישראל למדינות שונות ברחבי העולם. מנהל הערוץ הוא מנהלו לשעבר של ערוץ "פראנס 24" פרנק מלול, והוא ישדר בשפות אנגלית, צרפתית וערבית משלושה אולפנים ייעודיים.

בראש דסק החדשות בצרפתית עומד סטפן קלוו, בראש הדסק בערבית עומד סלימאן אל שאפעי ובראש הדסק באנגלית עומד עופר פרצמן. עוד מעיתונאי i24news: הדס סיני, יונתן רגב, טל שלו ואדר פרימור. הערוץ ממומן על ידי איש העסקים פטריק דרהי והוא מופק על ידי "סלוקצי אפיקי תקשורת".

רותי סיני ו-i24news אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully