וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שגברים אוהבים

25.6.2013 / 12:02

איך לא חשבו על זה קודם: ערוץ אגו מבית "ענני תקשורת" ו"פלייבוי" שהושק השנה בישראל, יוצאים לשיתוף פעולה ארוך טווח. על הפרק: תכנים של פלייבוי על המסך ואירועי יח"צ

איך לא חשבו על זה קודם: ערוץ אגו ומגזין "פלייבוי" שהושק השנה בישראל, יוצאים לשיתוף פעולה ארוך טווח. בהודעה מטעם הגופים נמסר כי שיתוף הפעולה יתבסס על תכנים משותפים, ובהם מאחורי הקלעים של צילומי נערות שער ואמצע, בחירת הצופים את נערת השער והאמצע של המגזין, אירועים ופעילויות חוץ מסך שונות.

ערוץ אגו מבית "ענני תקשורת" הושק בשנת 2002 במטרה לפנות לקהל הגברי בישראל. הערוץ מתמחה בתחומי המוטור, פוקר, לייף סטייל, ארוטיקה, כלכלה קלה והחל מחודש יולי 2013 ישיק רצועה צבאית מיוחדת. בערוץ מוסרים עוד כי בחודשים האחרונים החלו בערוץ לעבוד על אפליקציות ופיתוחים טכנולוגים חדשנים בגזרת הסקנד סקרין במטרה להעניק לצופה חווית צפיה אטרקטיבית ופעילה יותר.

דניאל פומרנץ, המוציא לאור את מגזין פלייבוי בישראל: "שיתוף הפעולה עם ערוץ אגו מעביר אותנו מהמדיה המודפסת אל העולם הטלוויזיוני וביחד עם ניסיונו העשיר של ערוץ אגו נגיע לקהלים נוספים. מאז הושק מגזין פלייבוי בעברית, בחודש מרץ השנה, אנו צוברים קהל קוראים וגולשים נאמן גם בעמוד הפייסבוק שלנו, וכעת אנו בטוחים כי שיתוף הפעולה עם אגו יעניק לתכנים הייחודיים הללו מימד נוסף של חשיפה".

שרון למברגר, מנכ"ל ערוצי הלייף-סטייל ב"ענני תקשורת": "החיבור בין שני מותגי גברים מובילים, אחד בשוק המקומי והשני בינלאומי, מרגיש מאוד טבעי. ערוץ 'אגו' חרט על דגלו לקדם את עולם הלייף-סטייל הגברי ברצועות שידור המותאמות לגברים ולמה שהם אוהבים. לאחר בדיקות מעמיקות ומחקרים אנו מתאימים עצמנו לעולם הדיגיטאלי החדש הטומן בחובו את עולם הסקנד סקין ואפליקצית 'codi, שתעניק לצופה חוויית צפייה חדשה ותשלב קהל פעיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully