וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת: מנהל האסטרטגיה העסקית פורש

14.7.2013 / 12:31

נועם ברגלסון יעזוב את הזכיינית לאחר שש שנים וימונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי באתר האופנה והחנות המקוונת "styleriver" אשר מחציתה נמצא בבעלות mako

נועם ברגלסון, מנהל האסטרטגיה העסקית של קשת, יסיים את תפקידו בתום שנה ויעזוב את הזכיינית לאחר שש שנים - כך מודיעה הבוקר (ראשון) החברה. ברגלסון ימונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי באתר האופנה והחנות המקוונת "styleriver" אשר מחציתה נמצא בבעלות mako, ובה הוא משמש כדירקטור בשלוש השנים האחרונות. בקשת טרם הודיעו מי יחליף אותו בתפקיד.

ברגלסון החל את דרכו בקשת ב-2007 כחלק מצוות ההקמה של אתר mako. במהלך השנים היה אחראי על הפיתוח העסקי של האתר בעולמות התוכן והמסחר בארץ ובחו"ל. בנוסף, היה שותף מרכזי לבניית תשתית הניו-מדיה של קשת. לפני כשנה מונה לתפקיד מנהל האסטרטגיה העסקית של קשת, זאת לאחר שבעברו עבד ב-NBC SPORTS והיה שותף להקמת אתר nbcsports.com.

אבי ניר, מנכ"ל קשת מסר "תודה רבה לנועם על כך שראה מעבר לאופק ודחף אותנו לשם. תודה רבה על שש שנים של ריצה יחד. אני מאחל לו בהצלחה רבה עם חברינו ב-styleriver". סיגל אלבוחר, סמנכ"ל הכספים של קשת: "אני מודה לנועם ומברכת על היותו פרטנר לדרך האסטרטגית של קשת, בשנים בהן עבד במאקו וגם בתקופה של פיתוח עסקי. אני מאמינה בנועם ובסטייל ריבר וצופה הצלחה לחברה ולנועם בתפקיד המפתח שימלא בה".

נועם ברגלסון מסר: "אני עוזב בעצב אחרי תקופה פורייה של אין סוף עשייה ולימוד אין קץ מהאנשים הנפלאים בקשת. אני נשאר במשפחה ושמח על ההזדמנות לעבור לתחום ה e-commerce ולהוביל את styleriver יחד עם הצוות הנהדר של החברה לשיאים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully