וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ידיעות אחרונות להנהלה: "הקמנו ועד עובדים יציג"

23.7.2013 / 16:29

פרסום ראשון: עובדי ידיעות אחרונות הודיעו היום להנהלה כי יותר משליש מעובדי העיתון, מגזין לאישה וכלכליסט הצטרפו לארגון העיתונאים. המשמעות: ועד עובדים יציג

עובדי ידיעות אחרונות הקימו ועד עובדים יציג, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ארגון העיתונאים הודיע היום להנהלת ידיעות אחרונות כי יותר משליש מעיתונאי החברה שעובדים בידיעות אחרונות, כלכליסט ולאשה הצטרפו לארגון והפכו אותו לארגון היציג.

את ההתארגנות מוביל כרגע ועד פעולה זמני, ובקרוב יתקיימו בחירות לראשי ועד קבועים. חברי הוועד הזמני מסרו היום לחבריהם במערכת במייל שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה כי "הוועד הוקם כדי לדאוג לתנאי ההעסקה של עיתונאי ידיעות אחרונות, כלכליסט ולאשה, מתוך ההבנה שכשאנחנו מאוגדים יחד כוח המיקוח שלנו גדל ויש לנו את הזכות והיכולת לקיים מו"מ עם ההנהלה לשמירה על הזכויות שלנו".

לקבוצת ידיעות אחרונות היסטוריה כואבת עם ארגון העיתונאים, ושני הצדדים הגיעו עד בית הדין לעבודה במסגרת הניסיון להקים ועד עובדים באתר ynet. ההתארגנות בעיתון המודפס נתקלה בקשיים, בלשון המעטה. לפני שנה בדיוק הוקם ועד פעולה בידיעות אחרונות ששם לו למטרה לצרף כמה שיותר עובדים להסתדרות. בוועד הפעולה היו חברים ירון טן-ברינק, עינת פישביין דפני ליסבונה ויאנה פבזנר-בשן. למעט פבזנר-בשן, עזבו מאז הפעילים את תפקידיהם בידיעות אחרונות.

היום, העבירו עובדי ידיעות אחרונות להנהלה מסר של שיתוף פעולה. "ברור לנו כי הצלחת העיתונים היא הצלחתנו, וכי רק בדרך של הידברות ושיתוף פעולה נוכל להגיע לתוצאות - הן לטובת מקום העבודה שלנו והן לטובתנו כעיתונאים המועסקים בו", כתבו לחבריהם. "אלו גם המסרים שקיבלנו בחודשים האחרונים מהנהלת ידיעות אחרונות".

תגובות ארגון העיתונאים והנהלת ידיעות אחרונות לדברים טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully