וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיצוצים מגיעים ל"פנאי פלוס": המגזין סוגר מדורים ומצטמק

28.7.2013 / 15:08

לוואלה! ברנז'ה נודע כי במגזין הבידור מבית ידיעות אחרונות אשר על פי סקרי TGI איבד בשנתיים האחרונות יותר משליש מקוראיו, הוחלט לבטל את מדורי התרבות והספרים

קיצוצים ב"פנאי פלוס": לוואלה! ברנז'ה נודע כי במגזין הבידור מבית "ידיעות אחרונות" הוחלט לבטל את מדורי התרבות והספרים. עופר עין-גיל אשר שימש ככתב המדורים וכמבקר האוכל - יסיים את תפקידו ויעזוב את "פנאי פלוס" בתום שבע שנים.

מגזין "פנאי פלוס" סובל, כמו יתר העיתונים והמגזינים המודפסים בישראל, ממגמת ירידה עקבית באחוזי החשיפה. בשנתיים האחרונות איבד המגזין יותר משליש מקוראיו: בחציון השני של 2011 הוא נהנה מחשיפה של 6.3%, בחציון שאחריו ירד ל-6.1%, ואז ל-5.5% בחצי השני של 2012. בחצי השנה האחרונה עמדה החשיפה לו על 4.2% - כך לפי נתוני סקר TGI שהתפרסמו בשבוע שעבר. כמו ביתר קבוצת "ידיעות אחרונות", גם ב"פנאי פלוס" נערך קיצוץ רוחבי בשכר העובדים וצמצומים של הוצאות המערכת.

בהודעה שהעביר לחבריו במערכת כתב עין-גיל: "היה מצחיק ועצוב, מורכב ופשוט, רגשי ומנוכר, מעורר ומשעמם, מטופש ורציני, ייצרי ויאבש, נו, מה יש לומר.. היה עולם... אני מודה לחלק הארי שבכם ומאושר להפטר ממקצתכם", והוסיף חיוך.

תגובת מערכת "פנאי פלוס": "במהלך החודש הקרוב נרענן את מדורי ההמלצות שלנו ונמשיך לסקר את כל התחומים שמעניינים את קוראינו. הפרידה מעופר עין גיל היא מצערת ואנחנו מאחלים לו בהצלחה רבה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully