וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את תמי הראל

14.8.2013 / 15:41

עורכת מגזינים ראשית ומנהלת פרוגרמינג, I24news (צילום: ניב אהרונסון)

גיל: 43

מה בעצם אני עושה: ערוץ החדשות הבינלאומי I24news מורכב משידורי חדשות 24 שעות ביממה וכן ממגזינים יומיים ושבועיים. בתפקידי אני מנהלת את כל המגזינים בשלושת הערוצים: אנגלית, צרפתית וערבית. המגזינים שלנו מביאים לצופים בעולם את הידיעות הבינלאומיות העדכניות ביותר בתחומים השונים (כלכלה, תרבות, ספורט ועוד), אבל גם אייטמים ישראלים מקומיים. המגזינים הם הפלטפורמה שלנו להסביר לצופה שישראל אינה רק עוד אייטם חדשותי, בישראל יש גם תרבות, אומנות, הייטק, רפואה מתקדמת וכו.

השכלה: תואר ראשון במדעי המדינה וצרפתית, ותואר שני בלימודי עיתונאות ותקשורת בבר אילן.

תפקידים קודמים: במאית סרטים דוקומנטריים, עורכת תוכן של סדרות דוקומנטריות ליס דוקו וערוץ 10, ועורכת תוכן בתכניות אולפן רבות לערוצים השונים (בוקר, בישול, לייף סטייל, ילדים ועוד).

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: התחלתי את הדרך כסטאג'רית בתור תחקירנית בתכנית "ערב חדש" בטלוויזיה החינוכית. רותי ברוורמן שהייתה אז מנהלת מחלקת האקטואליה הכניסה אותי מהר מאד כעובדת מן המניין, ולמעשה סללה לי את הדרך לעולם הטלוויזיה. עם כל מה שאומרים היום על הטלוויזיה החינוכית, זה היה בית הספר הטוב ביותר שיכולתי לבקש.

איפה את בעוד 5 שנים: כולי תקווה כי I24news יהפוך לאחד מערוצי החדשות הבינלאומיים המובילים בעולם וכי אשאר כאן כדי להמשיך לתרום להצלחת הערוץ. הייתי שמחה לשלב חלום ישן בתחום ההוראה ולפתוח בערוץ בית ספר למקצועות הטלוויזיה. השילוב בין תקשורת להוראה נראה לי מאתגר במיוחד.

מה אוכלת לצהריים? אנחנו ממוקמים בנמל יפו, ולכן הפיתוי לאכול חומוס כל צהריים הוא גדול. אבל כיוון שצריך לחזור לעבוד גם אחרי ארוחת הצהריים, אני משתדלת לאכול משהו קצת יותר קליל.

פרגני למתחרים: הייתי רוצה לפרגן למגזין האינטרנט THE STREAM בערוץ אל ג'זירה באנגלית. מדובר ב"צינור לילה" של העולם הערבי. גם הם, כמו אצלנו ב I24news מבינים את המקום המרכזי שהאינטרנט והרשתות החברתיות תופסים בחברה שלנו.

תמי הראל. ניב אהרונסון
תמי הראל/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • i24news

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully