וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניהו: "אילן שילוח הוא מוציא הדיבה"; שילוח: "החשוד בפלילים עושה ספינים"

21.8.2013 / 11:15

בראיון בגלי צה”ל אמר בניהו כי מקאן אריקסון העביר לעיתונים טרם פרסום המודעה כתב שיפוי המסיר מהם אחריות במקרה של תביעה. מאוחר יותר צייץ שילוח בתגובה

"מקאן אריקסון העבירה לידיעות אחרונות והארץ כתב שיפוי לקראת פרסום מודעת הפוטש בקריה", כך אומר הבוקר (רביעי) דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו. בראיון לרזי ברקאי בתכנית "מה בוער" בגלי צה"ל אמר בניהו כי כתב השיפוי, המסיר מהעיתונים אחריות במקרה של תביעה, ניתן לאחר ייעוץ משפטי ניתן לעיתונים בעקבות כך שהמודעה שפורסמה הייתה אנונימית.

מאחורי המודעה, כפי שנחשף אתמול, עמד יו"ר מקאן אריקסון אילן שילוח. בעקבות הודאתו על כך שכתב והזמין את המודעה הוא יצורף לתביעה על סך 2.5 מיליון שקלים שמנהל בניהו נגד העיתונים המפרסמים ונגד המשרד. "העיתונים נתבעו טכנית, אילן שילוח הוא המשמיץ והמוציא דיבה והוא ייתבע", מסר בניהו.

"לא זכור לי שששירה ודן מרגלית נחקרים בחשד לעבירות פליליות"

לשון המודעה שפרסם שילוח, כזכור: "חבורת גבי אשכנזי, אבי בניהו, הרפז ועיתונאי החצר שלהם עומדים לנצח ולסכל את בחירתו הדמוקרטית של גלנט לרמטכ"ל; מבקר המדינה תאב הפרסום האישי דחק עצמו לעסוק בנושא לאחר שהתחייב לא לעשות כן וניפח טעות מנהלית מ-2003 לשקר גדול".

פרקליטו של בניהו איל רוזובסקי אמר כי העובדה שנחשפה ולפי השילוח הוא מזמין המודעה "מסבירה את ההתקפות החוזרות ונשנות של אילן שילוח, של רעייתו ושל חותנו, העיתונאי דן מרגלית, נגד בניהו בשבועות האחרונים ברשתות החברתיות ובעיתונות". בכך התכוון לסדרת ציוצים של השניים ברשת החברתית טוויטר.

שילוח התייחס לכך הבוקר, וצייץ: "נכון ששירה מרגלית היא אשתי ודן מרגלית הוא אביה, אבל לא זכור לי שהם נחקרים בחשד לעבירות פליליות אלא בניהו החשוד בפלילים ועושה ספינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully