וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטם חלבי

10.10.2013 / 17:01

עמותת "לדעת" התלוננה, הרשות השנייה הורתה: תכניותיו של רפיק חלבי ב"רשת" ובטלוויזיה החינוכית יירדו מהאוויר בשל פעילותו הפוליטית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

תכניותיו של רפיק חלבי "רפיק חלבי בשטח" המשודרת ב"רשת" ו"אהלן רפיק" המשודרת בטלוויזיה החינוכית יירדו מהאוויר בשל פעילותו הפוליטית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. חלבי מתמודד לתפקיד ראש עיריית דאלית אל-כרמל במסגרת הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בסוף החודש, ומסיבה זו הוחלט להפסיק ולשדר את תכניותיו.

ברשות השנייה גינו את החלטת הגופים המשדרים להמשיך ולשדר את התכניות, למרות שהיה זה לא סוד שחלבי עוסק בפעילות פוליטית ומתמודד בבחירות. "שידור תוכניות אלה בתקופה שלפני הבחירות לרשויות המקומיות נוגד הנחיות שפירסמה המחלקה המשפטית של הרשות השניה לזכייניות לקראת הבחירות לרשויות המקומיות בעניין שילובם של מתמודדים בבחירות לרשויות המקומיות בתוכנית טלויזיה ורדיו", אמרו ברשות השנייה.

עמותת "לדעת" הגישה על כך קובלנה רשמית לרשות השנייה. "על פי כללי האתיקה והמנהל התקין אין זה נכון שמועמד בבחירות יגיש תכנית, אשר גם ללא כוונה תחילה נותנת פרסום וקידום למועמד", כתבו ודרשו הסרה מידית של התכניות מהאוויר. "בכך הגוף המשדר לוקח חלק בהטיה לא ראויה ופוגע בהליך הבחירה התקין", הוסיפו. תלונתם, כאמור, נמצאה מוצדקת.

בזכיינית ערוץ 2 רשת אישרו את הפרטים. מהטלוויזיה החינוכית נמסר כי "לאחר בחינת הסוגיה הוחלט שמן הראוי להקפיא את התוכנית עד מועד הבחירות לרשויות המקומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully