וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל השנייה לא סופרת את התקשורת, וטוב שכך"

13.10.2013 / 13:28

"לפני 3 שנים כשעשיתי סרט על הרב עובדיה, שחטו אותי. סיקור הלווייתו היה תיקון"; ערב עלייתה לאוויר של "פנים אמיתיות", מתפנה אמנון לוי לשיחה עם וואלה! ברנז'ה. ראיון

עריכה: אמיר קוטיגרו

על הסדרה מעוררת ההדים "השד העדתי" אומר עיתונאי ערוץ 10 אמנון לוי כי למרות הביקורות הרבות - הוא שלם איתה לחלוטין. "אני לא זוכר ביקורת אחת שגרמה לי לחשוב שאולי אני טועה, אבל אני זוכר עשרות תגובות טיפשיות וטרחניות".

ביקורת הגיעה גם מכיוון הקולגה אושרת קוטלר, שקבלה על כך שהוא לא מנה אותה במספר המזרחים. "אני שמח שהגענו לרגע שבו אדם נעלב כשלא מונים אותו כמזרחי, זה חידוש מרענן", הוא משיב בנושא.

השד העדתי בתקשורת: רק 15% מהמגישים מזוהים כמזרחים

את הדברים אומר לוי בראיון מיוחד לוואלה! ברנז'ה, ערב עליית העונה החמישית של "פנים אמיתיות" בניצוחו.

"הייתי הטאלנט הראשון שרפי גינת קרא לו למשרד"

בראיון מבקר לוי את האופן שבו התייחסה התקשורת לרב עובדיה יוסף שמת בשבוע שעבר. "התקשורת הישראלית כל הזמן החמיצה את הרב עובדיה יוסף, כשאני עשיתי אז סרט עליו תקפו אותי שזה סרט חנפני, למה מי שחושב טובות על הרב עובדיה יוסף הוא חנפן?". לדבריו, "אנחנו התקשורת זלזלנו בו שלא בצדק, אנחנו ראינו אותו רק דרך האמירות המאוד בעייתיות שלו ולא ראינו שזה לא כל האיש".

בין לוי לבין מנכ"ל ערוץ 10 שררו יחסים עכורים כאשר השניים היו מתחרים על המסך, אולם לדבריו, המצב השתנה עם מינויו למנכ"ל הערוץ. "היינו צ'ילבות", הוא מודה, "אבל אני הייתי הטאלנט הראשון שהוא קרא לו למשרד יום אחרי שהוא התמנה". לדבריו, "הוא קם, הושיט לי יד ואמר 'יש לך מקום פה ואני רוצה אותך בערוץ'".

"המוסד לא בוחל בשום אמצעים כולל לחצים מטורפים על מרואיינים"

על הפרק של "פנים אמיתיות" שישודר הערב ויעסוק בדרכים העקלקלות והערמומיות בהן "המוסד" משתמש בנשים על מנת לפתות גברים בשם הריגול עבור המדינה, מספר לוי כי נעשו מצד הארגון ניסיונות לחבל בשידור. "המוסד לא בוחל בשום אמצעים כולל להפעיל לחצים מטורפים עלינו ועל מרואיינים שלנו שלא יתראיינו, ולהגיד להם שהם יעמדו לדין אם הא לא יורידו את עצמם מהכתבה", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully