וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"קשת" מרוצים: עונה שנייה ל"להיות איתה"

5.1.2014 / 17:24

זכיינית ערוץ 2 קשת נתנה אור ירוק להפקת עונה נוספת של "להיות איתה" שכתב אסי עזר וביים עודד רסקין - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אמש השיגה התוכנית שיא עונתי

זכיינית ערוץ 2 קשת נתנה אור ירוק להפקת עונה נוספת של "להיות איתה" שכתב אסי עזר וביים עודד רסקין - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. אתמול (שבת) רשמה הסדרה את נתון השיא שלה העונה, 30.5%. נתוני הרייטינג של העונה הראשונה של הסדרה (שנפתחה עם 22.5%) היו טובים אולם לא אחידים, ונעו בין 18.5% לנתון של 30.5%, כאמור, אתמול. ממוצע העונה עד כה עומד על 24.9%.

מדובר בבשורות טובות עבור היוצרים של הסדרה, שזוכה לביקורות טובות ממבקרי הטלוויזיה. עלייתה של התכנית לאוויר והפקתה לוותה בלא מעט קשיים ושיבושים: במקור אמורה הייתה הסדרה לשקף את סיפור חייה של הדוגמנית בר רפאלי, אולם בשנה שעברה ואחרי תחילת הליהוקים היא ביטלה במפתיע את השתתפותה ודרשה מהזכיינית קשת לגנוז כל פרט הקשור בה שמופיע בתסריט. עורך "האח הגדול" יורם זק אמור היה גם הוא לקחת חלק בהפקה, אולם הדבר בוטל לבסוף.

בהמשך, כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, נעשה שינוי בתכניות ההשקה כאשר קשת ביטלה בחטף את מועד השקת הסדרה - שבוע בלבד לפני התאריך שתוכנן ואחרי שכבר נקבע אירוע השקה. גורם המעורה בפרטים סיפר אז כי הסיבה הייתה השקת "אמבוש" בערוץ 10, מהתכניות המוצלחות בלוח המשדרים של הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully