וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: הג'וב הבא של מיכל גרייבסקי - "תפקיד בכיר" בקרן הון סיכון

7.1.2014 / 11:56

יש חיים אחרי לאודר: יו"ר נענע10 הגיעה להבנות עם קרן הון סיכון בינלאומית הפועלת בניו יורק והיא צפויה להצטרף לשורותיה. עוד נודע כי מימן בדרך להשתלטות על האתר

דירקטורית ערוץ 10 לשעבר ויו"ר נענע10 בפועל מיכל גרייבסקי, הגיעה להבנות עם קרן הון סיכון בינלאומית הפועלת בניו יורק והיא צפויה להצטרף לשורותיה בתפקיד בכיר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורם המעורה בפרטים אומר כי הקרן אינה חלק מעסקיו של רון לאודר.

גרייבסקי סיימה את תפקידה בדירקטוריון ערוץ 10 לפני כחודש, אז משך את ידיו מהערוץ רון לאודר אשר גרייבסקי שימשה כנציגתו בערוץ לצד אבי בלשניקוב. קרן ההשקעות הפרטית אליה תצטרף גרייבסקי ממוקמת בניו-יורק ועיקר פעילותה היא בתחום הנדל"ן באירופה.

נענע10: לאודר הזרים 2 מיליון שקלים לאתר

גרייבסקי עדיין משמשת, נכון להיום, בתפקידה כיו"ר נענע10. במסגרת ההסכם העברת המניות ליוסי מימן ניתנה לו ארכה על מנת לקבל החלטה באשר לרכישה מלאה של ערוץ 10 את האתר. בימים אלה מתקיימים מגעים בין בעל השליטה בערוץ 10 יוסי מימן לבין רון לאודר, אשר מחזיק במחצית נענע10 באמצעות JCS. עד שתתקבל החלטה מצד מימן, פועלת הנהלת נענע10 לייצוב האתר: לוואלה! ברנז'ה נודע כי בתחילת השבוע הוזרמו לאתר 2 מיליון שקלים על ידי לאודר, הזרמה שהינה חלק מתכנית התייעלות עליה הופקדה גרייבסקי, אשר במסגרתה גם צומצו משרות בנענע10.

בימים אלה תרים באתר אחר מחליף למנכ"ל האתר היוצא יריב ג'בלי אשר סיים את תפקידו לפני שבועיים ורכש מידי JCS ורון לאודר את חברת JCSID אשר הייתה תחת ניהולו. ההערכות הן כי לאחר שערוץ 10 ירכוש את האחזקות בנענע10 ימונה מטעמו מנכ"ל לאתר - ולאחר מכן תפרוש גרייבסקי מתפקיד היו"ר.

בנענע10 אישרו את הפרטים. מיכל גרייבסקי בחרה שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully