וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: הצצה למותג האינטרנטי החדש של מעריב - "מוצש"

8.1.2014 / 18:22

קבוצת מעריב-מקור ראשון תעלה בעוד כחודשיים אתר חדש בנושא תרבות ובידור תחת השם "מוצש" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גם בקבוצת ידיעות עובדים על אתר בידור ורכילות חדש

בידור על הפרק: קבוצת מעריב-מקור ראשון מתכננת לעלות לאוויר בשבועות הקרובים אתר אינטרנט חדש בנושא תרבות ובידור תחת השם "מוצש", ולידי וואלה! ברנז'ה הגיע צילום מסך של טיוטת דף הבית של האתר. האתר יפעל במקביל לאתר NRG ובנפרד ממנו, ויתבסס על תכנים של מגזין התרבות של עיתון "מקור ראשון". והוא צפוי לעלות לאוויר בעוד כחודשיים.

את הקמת האתר החדש מוביל מנכ"ל מקור ראשון אודי רגוניס. טרם נודע מי ימונה לעורכו הראשי, אולם גורם בקבוצה אומר כי על מערכת האתר יופקדו העורך החדש של מדור היהדות של NRG יונתן אוריך, עורך "מוצש" אריאל שנבל וסגן עורך מעריב ועורך NRG אלעד טנא. את מגזין "מוצש" השיק "מקור ראשון" בשנת 2011, ובקבוצה רואים בהשקת האתר חדש צעד ראשון להרחבת היקף הפעילות והסיקור של התחום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצש טוב. כך יראה האתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר בידור גם בידיעות

לא רק בקבוצת מעריב-מקור ראשון שוקדים על פיתוח אתר חדש, אלא גם אצל המתחרים מבית "ידיעות אחרונות". לקראת איחוד מערכות הקבוצה שצפוי בשנה הבאה, עובדים אנשי ידיעות על הקמת אתר חדש שיעסוק ברכילות של עולם הבידור הישראלי. התכנים לאתר החדש יהיו מבוססים על תכניו של מגזין הבידור של הקבוצה, "פנאי פלוס".

התייחסות לאתר החדש נמצאה בתגובה שהגישו עורכי הדין של קבוצת ידיעות לבית הדין לעבודה. "הצפי בהנהלת ידיעות-אינטרנט הוא שהקמת האתר החדש תוביל להרחבת הפעילות בידיעות-אינטרנט ולהגדלת מצבת העובדים", כך לדברי נציגי העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully