וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני היוצרים הפגינו מול ביתו של אודי אנג'ל

14.1.2014 / 16:52

מלבד הלחץ הטבעי בשידור גמר ”אקס פקטור” יתווסף הערב להנהלת רשת כאב ראש נוסף - היוצרים מתכננים פעילות מחאה במקביל לשידור. רשת: "אי הסכמות נפתרות בשולחן המשא ומתן"

(עדכון)

ארגוני היוצרים הפגינו לקראת שידור גמר "אקס פקטור" מול ביתו של בעל השליטה ברשת אודי אנג'ל. לאחר שהגיעה שיחת טלפון מסמנכ"ל הזכיינית שאול מגנזי ובה והבטיח להם כי יתקיים עמן משא ומתן - הם התפזרו מהמקום.

היוצרים מוחים על עמדת הממונה על ההגבלים העסקיים בנוגע לחברת התמלוגים תל"י, ולפיה הוא סבור שאין לאשר לה לנהל מו"מ משותף בשם כל היוצרים עם גופי השידור בישראל. זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת תומכות במה שהן מכנות "הסדרת פעילות תל"י", הסדרה שיוצרים טוענים שתפגע בכוחו של הארגון ותרע את יחסן של הזכייניות אליהן.

ארגוני היוצרים הפגינו ברמת החייל: ”יש חזיר בממיר”

אבי שמש, מנכ"ל תל"י, אמר בשבוע שעבר כי "רשת וקשת כותבות במפורש בהתנגדויותיהן כי הן לא רוצות לשלם תמלוגים על שידורים ראשונים של היצירות", והוסיף כי "הממונה בהמלצתו מציע בעצם לתת לתאגידים אלה הרשאה להתחיל עשוק את התסריטאים והבמאים מזכויותיהם".

מזכיינית ערוץ 2 רשת נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "רשת מאמינה כי אי הסכמות נפתרות בשולחן משא ומתן ולא באמצעות הפגנות, הכפשות או הפעלת לחצים. היצירה המקורית היא זכות קיומנו ורשת הייתה ותמשיך להיות הבית של היצירה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully