וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 10 מרוצים: עונה שנייה ל"בייבי בום"

13.2.2014 / 12:47

פרסום ראשון: תכנית הדגל של ערוץ 10 תמשיך לעונה שנייה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הצילומים מתוכננים להתחיל בחודשים הקרובים, אולם בית החולים בו תצולם התכנית טרם נקבע

תכנית הדגל של ערוץ 10 "בייבי בום" תמשיך לעונה שנייה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הצילומים מתוכננים להתחיל בחודשים הקרובים, אולם בית החולים בו תצולם התכנית טרם נקבע.

עורך "בייבי בום": "פעם ראשונה שלא מעניין אותי מה הרייטינג"

"בייבי בום" הושקה לפני כחודש וממוצע הרייטינג שלה עומד נכון להיום על 18.5% צפייה. היא משודרת מול "משחק השף" של רשת שזוכה אמנם לרייטינג גבוה יותר, אולם בערוץ 10 מרוצים מהיקף השיח האינטרנטי סביב "בייבי בום" שהוא רב מזה שזוכה לו "משחקי השף" ומכך שהיא זוכה לעניין רב יותר ברשתות החברתיות.

התכנית מבוססת על פורמט בריטי בשם "One Born Every Minute". במסגרת צילומי התכנית הוצבו במשך חודש עשרות מצלמות בכל חדרי הלידה, בחדרי הצוות הרפואי ובמסדרונות מחלקת היולדות בביה"ח בילינסון. בבית החולים הוקם חדר שידור ובקרה והוצבו בו וצוותי צילום ניידים שתיעדו לידות, זוגות של הורים ואת הצוות הרפואי. את התכנית מפיק עבור ערוץ 10 אסף גיל.

הרשות השנייה בוחנת: "בייבי בום" תוכר כסוגה עלית

בימים אלה מבצעת הרשות השנייה בדיקה באשר להכרה בתכנית כדוקומנטרית, הכרה לה זקוק ערוץ 10 על מנת לעמוד במחויבויות התוכן שלו. בערוץ אומרים כי אופן הצילום של התכנית, בסגנון "זבוב על הקיר" וללא התערכות הפקה, מעניק להם את ההכרה בז'אנר. ארגוני היוצרים, לעומת זאת, מתנגדים לכך וטוענים כי מדובר רק בשוני סגנוני מזה של תכנית ריאליטי.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "בייבי בום היא מהסדרות הדוקומנטאריות הכי מדוברות והכי מוצלחות שנעשו בישראל. אנחנו שמחים להיווכח שסדרה דוקומנטארית מצליחה להתחרות גם מול תוכנית ריאליטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully