וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר מרום פורש מתפקידו כדובר המרכז הרפואי שיבא

18.3.2014 / 12:17

דובר המרכז הרפואי שיבא ולפני כן במשך שנים ארוכות העיתונאי אמיר מרום יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים, בתום חמש שנים בתפקיד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

דובר המרכז הרפואי שיבא, אמיר מרום, יסיים את תפקידו בחודשים הקרובים, בתום חמש שנים בתפקיד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מרום וראשי שיבא הגיעו במשותף להחלטה שהתקבלה בהסכמה בין הצדדים.

מרום החל את דרכו בשיבא במרס 2009, לאחר 19 שנים בהן מילא שורה של תפקידי כתיבה ועריכה במעריב, ואף שימש 7 שנים כרכז הכתבים בדסק החדשות. בשיבא עבד מרום באופן צמוד ויום-יומי עם מנהל אגף התקשורת, אבי בטלהיים, ומנהל המרכז הרפואי, פרופ' זאב רוטשטיין, והיה שותף בהובלת נושאים תקשורתיים חדשותיים ומגזינים רבים שמצאו את דרכם לכל אמצעי התקשורת.

מרום נחשב על-ידי כתבי הבריאות ועורכים רבים לאחד הדוברים המנוסים והמוערכים ביותר בתחום. לפני כחודשיים, לאורך 11 ימים ברציפות, ניהל מרום את מבצע הסיקור התקשורתי הישראלי והבינלאומי משיבא, בעניין ההדרדרות במצבו של ראש הממשלה אריאל שרון ז"ל, עד להכרזה הרשמית על מותו בשבת בצהריים, ה-11 בינואר 2014.

אמיר מרום אמר היום: "אני מבקש להודות לצוות שיבא, לעובדים, למנהלים ולאנשים הנפלאים שהכרתי בבית החולים על כל רבדיו על חמש שנים יוצאות דופן, מיוחדות ומאתגרות. זו היתה תקופה אינטנסיבית ומאומצת, רצופת אירועים ועשייה, במהלכה נפלה בחלקי הזכות לשרת בארגון מפואר ומלא זכויות. זה הזמן להשאיר את הזכרונות המתוקים ושלל החוויות מאחור ולצאת לכבוש אתגר ראוי חדש".

מהנהלת שיבא נמסר: "אנו מבקשים להודות לאמיר על תרומתו למיצוב בית החולים בקדמת הזירה התקשורתית בישראל. מחויבותו לתפקיד, מסירותו ימים כלילות, יחסי האנוש המעולים אותם הפגין לאורך התקופה והיכרותו הטובה עם עולם התקשורת ככלל והעיתונאים המסקרים את התחום בפרט, הפכו אותו לאהוד ומוערך. אנו מאחלים לו הצלחה בכל תפקיד עתידי בו יבחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully