וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן לעובדי הרשות: "אדאג באופן אישי שהפורשים יקבלו תנאים הוגנים"

23.3.2014 / 17:55

שר התקשורת ויו"ר הסתדרות העובדים נפגשו היום לראשונה עם נציגי עובדי רשות השידור הנמצאים בעיצומו של מאבק נגד אימוץ מסקנות ועדת לנדס. למרות החיוכים, במקביל, הוקם מטה מאבק חדש

שר התקשורת גלעד ארדן ויו"ר הסתדרות העובדים הנכנס אבי ניסנקורן נפגשו היום (ראשון) עם נציגי עובדי רשות השידור, זאת לקראת הליך החקיקה שיוציא לפועל את מסקנות ועדת לנדס. בפגישה נכחו גם הממונה על השכר במשרד באוצר, קובי אמסלם וסגן הממונה על התקציבים באוצר, יונתן רגב - אשר היה חבר בוועדה.

"השר ארדן, נסיים לך את הקריירה הפוליטית"

אולם בעוד בפגישה סוכם על הידברות בין הצדדים באווירה טובה, במקביל העובדים מתכוונים להמשיך להיאבק. היום הודיעו ועדי העובדים וחברי אגודות העיתונאים של רשות השידור על הקמת מטה מאבק משותף במאבקם נגד המלצות ועדת לנדס וכוונת ארדן ליישמן. מטה המאבק יפעל תחת קורת גג ההסתדרות, בראשות אבי ניסנקורן וראשי אגודות העיתונאים.

בפגישה התייחס ארדן למתווה הרפורמה שבוטלה. "המתווה שהוצג בפניי בעבר לא הצליח להבטיח את האיזון הכלכלי של רשות השידור ולא את שיפור התכנים שיוצגו על גבי המסך", אמר. בהתייחס לעובדי הרשות, אמר ארדן כי ישנה פתיחות לשמוע את נציגי העובדים ולנהל מו"מ, ואף הדגיש כי הוא יהיה מעורב אישית בנושא על מנת להבטיח שעובדים שיפרשו יקבלו תנאים הוגנים.

ממטה המאבק המשותף נמסר היום: "לא ניתן לזרוק 2,000 משפחות אל תוך מעגל האבטלה. ברשות השידור ישנם עובדים מסורים שלא צריכים לשלם את מחיר כישלונות הנהלות רשות השידור לדורותיהן. לא ניתן לפגוע בשידור הציבורי. על המדינה לכבד את הסכם הרפורמה שנחתם בעבר - רפורמה עושים בהסכמה ולא במהלכים חד-צדדיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully