וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשר שלום

24.3.2014 / 12:25

כתבת הפלילים של גלי צה"ל הדס שטייף הייתה הראשונה לפרסם, בטעות, את שמו של השר סילבן שלום אשר פקידה שלו טוענת כי הטריד אותה מינית. שטייף: "זה היה בטעות, עברתי לילה ללא שינה"

(עדכון 16:50)

כלי התקשורת נמנעו בשעות הבוקר מפרסום שמו של סילבן שלום, השר אשר פקידה שלו לשעבר טוענת כי הטריד אותה מינית. אולם לדיווח של כתבת הפלילים של גלי צה"ל הדס שטייף השתרבב בטעות שמו של השר, והיא הייתה הראשונה לפרסם אותו - שלא במתכוון.

היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה בוחנת את התלונה שהוגשה נגד השר שלום בחשד שהטריד מינית לפני כ-15 שנים, והמשטרה פתחה בבדיקת התלונה לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה ביקש זאת. כלי התקשורת נמנעו בשעות הבוקר מפרסום השם, למרות שלא הייתה לכך מניעה חוקית.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמרה שטייף כי לא היה לה כוונה לחשוף את השם. "זה היה בטעות, עברתי לילה כמעט ללא שינה", אמרה. יצוין כי שמו של השר כבר פורסם הבוקר בהרחבה ברשתות החברתיות, כמו גם באתר של יואב יצחק. את הפרשה חשפה אמש כתבת רשת ב' עדי מאירי, אולם הקלטה של המתלוננת שודרה בגלי צה"ל.

לא רק שטייף עשתה הבוקר אאוטינג, גם איש הפרסום נמרוד ניר עשה זאת - והתחרט. בעמוד הפייסבוק שלו כתב ניר כי "בית הקלפים זה כלום לעומת מה שמתרחש בפוליטיקה הישראלית. כמו למשל פוליטיקאים שמנסים להפליל יריב פוליטי באונס .. כשפוליטיקאים עסקנים מחליטים להפיץ קמפיין שקרי הזוי ומשמיץ נגד האדם הכי ישר ומוכשר במערכת הפוליטית". ניר לא כתב את שמו של השר, אולם הקשר בין השניים ידוע. תוך זמן קצר הוא הסיר את הפוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully