וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאחז באוויר

27.3.2014 / 18:44

בבטן הרכה: ועד עיתונות הפקה ברשות השידור החליט להשבית את התכנית "רב שיח" בה משתתף מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם, זאת במחאה על אי-העברת תקציבים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

בשורה רעה למנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם: ועד עיתונות הפקה החליט להשבית את התכנית "רב שיח" בה הוא משתתף באופן קבוע, זאת כמחאה על אי-העברת תקציבים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. את התכנית מנחה מנהל הטלוויזיה בערבית שלמה גנור, והיא משודרת בערוץ 33.

עיצומי הוועד ננקטים בעקבות מה שמכנים בוועד "שיתוק פעילות חטיבת התוכניות בעברית ובערבית בערוץ 1". בוועד מאשימים את ההנהלה בסירוב להעביר לחטיבת התוכניות תקציב יעודי להפקות שאושר השבוע במוסדות הרשות ובוועדת הכספים. הוועדה אישרה השבוע סכום של 12 מיליון שקלים לחטיבת התכניות בעברית ו-3 מיליון לחטיבת התכניות בערבית - אולם ההנהלה ממאנת להעביר את הכסף. את המחאה מכוונים אנשי הוועד, כאמור, ישירות אל בטנו הרכה של מנכ"ל הרשות.

בוועד עיתונות הפקה אישורו את הפרטים ומסרו כי "הנהלת הרשות מפירה את החלטות מוסדות הרשות – ולכן עד כה לא העבירה לחטיבת התוכניות את התקציבים הללו - צעד שפוגע בשידורים ומונע את ביצוען של ההפקות המתוכננות בפועל".

תגובת הנהלת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully