וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף למשבר בגלובס: הוצעה תכנית "פרישה מרצון"

1.4.2014 / 10:41

ועד עובדי גלובס והנהלת העיתון הודיעו הבוקר לעובדים כי הגיעו להסכמות וכי בעיתון תוצע תכנית "פרישה רצון" עם תנאי פרישה מועדפים - כך נודע לואלה! ברנז'ה. מספר המפוטרים יהיה תלוי במספר העובדים שיפרשו

סוף למשבר בגלובס: עובדי העיתון מתבשרים הבוקר (שני) כי ועד העובדים וההנהלה הגיעו להסכם לגבי תכנית ההתייעלות במסגרתה זומנו לאחרונה עובדים לשימועים שלפני פיטורים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הצדדים הסכימו על תכנית פרישה מרצון אשר תלווה במענק פרישה.

המשבר בגלובס: עובדים נטשו את המערכת במחאה על הליך הפיטורים

התכנית תינתן לזמן מוגבל, במשלכו מקווים בוועד כי מספר האנשים שיבקשו לפרוש יגיע למספר האנשים שההנהלה מבקשת לפטר. הצדדים הסכימו שאם לא יהיו מספיק פורשים, תהיה ההנהלה רשאית להמשיך את הליך הפיטורים על למילוי המכסה.

מענקי הפרישה אותם מציעה הנהלת גלובס עושה הבחנה בין עובדים וותיקים המשתייכים לחברה יותר משש שנים ואלה שיבקשו לפרוש יקבלו מענק של שתי משכורות וחצי, ועובדים ותיקים פחות יקבלו מענק של משכורת וחצי. העובדם הנותרים יקבלו תוספת של ארבעה ימי חופשה, והצדדים הסכימו להמשיך במשא ומתן לקראת הסכם קיבוצי.

בהודעה משותפת ששלחו הוועד וההנהלה נכתב כי "ההסכמות אליהם הגענו, אינן משקפות מנצחים או מפסידים בכלל. בכאב גדול, אנו נפרד מעובדים טובים ומסורים, מתוך הכרח (קשה מנשוא), לשמר עבור כולנו את מקום עבודתנו. כולנו באותה סירה. רב מאוד המשותף מהשונה. עם כל הקושי, גם כאשר יש אי הסכמות, למען טובת כולנו, חייבים וצריך להגיע להסכמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully