וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה ברשות השידור: עיתונאי "קול ישראל" השתלטו על חדר החדשות

2.4.2014 / 10:29

(עדכון) סוער ברשות, אשר העבודה בה שובשה הבוקר: ועד עיתונות הפקה השבית את שידורי הערוץ הראשון והעובדים בו נטשו את המשרדים. עובדי הרדיו התבצרו באולפנים ומנעו את השידור. צפו

יח"צ - חד פעמי

(עדכון: 12:32)

המחאה ברשות השידור עולה שלב והעבודה בה משובשת החל מהבוקר: בשעות האחרונות השבית ועד עיתונות הפקה את שידורי הערוץ והעובדים בו נטשו את המשרדים והמערכות והתאספו במזנון (ירושלים) ובמחלקת הבידור (תל אביב) ומקיימים אסיפה.

עובדי הטלוויזיה מוחים על כך שתקציב מחלקת התכניות לא אושר על ידי מנכ"ל הרשות, והיא מושבתת ברובה. העובדים נפגשו אתמול עם יו"ר הרשות, אמיר גילת, שאמר כי ועדת הכספים אישרה את התקציב אולם הנהלת הרשות היא זו שמעכבת את העברתו למחלקה. העובדים מציינים כי הפסקת העבודה הינה גם בסימן מה שהם מכנים "ההתנכלות לחברתנו לעבודה מירב מילר".

ובעוד עובדי הטלוויזיה שובתים, הצטרפו אליהם הבוקר גם עובדי הרדיו. עיתונאי קול ישראל השתלטו על חדר החדשות שבאולפנים בירושלים והם הודיעו כי הם מתבצרים בו. העובדים מוחים על קיצוץ בשכרם ועל פגיעה בעצמאותם המקצועית. עובדי הרדיו כועסים על כך שמגישים מן הטלוויזיה הוצבו להגשת תכניות ברדיו.

עקב המחאה שודרה הבוקר "הכל דיבורים" מאולפן אחר, והעובדים דיווחו כי הוא ננעל ואובטח מטעם ההנהלה על מנת שהשידורים לא ישובשו. העובדים, יצוין, מצויים בסכסוך עבודה מתמשך עם הנהלת הרשות.

ברשות השידור טרם הגיבו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully