וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש עוד מאות מיליונים של שקלים שאפשר לגבות, ואנחנו נגבה אותם"

2.4.2014 / 15:30

מנכ”ל רשות השידור יוני בן מנחם סרב לענות היום לשאלות עובדים באשר למצבה הכלכלי של הרשות, זאת בהרמת כוסית לחג הפסח: ”המצב קשה, וחשוב להיות בעת הזו מאוחדים”

מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם סרב לענות היום (רביעי) לשאלות של עובדים באשר למצבה הכלכלי של הרשות, זאת בהרמת כוסית לחג הפסח שהתקיימה במטה רשות השידור. "יש בעיה קשה של תזרים מזומנים, אמר בן מנחם. "אבל יש עוד מאות מיליונים של שקלים שאפשר לגבות, יש לנו סמנכ"ל כספים חדש, ואנחנו נגבה אותם".

האירוע התקיים על רקע השיבושים שביצעו הבוקר העובדים בלוח שידורי ערוץ 1 ו"קול ישראל". העובדים הפנו אל בן מנחם שאלות באשר לחשש מתשלום משכורות ובאשר לתקציב חטיבת התכניות שלא הועבר. המנכ"ל לא התייחס לעניין המשכורות, אולם לעניין התכניות אמר כי לא הוא הגורם שלא מאשר את העברת התקציב. "המצב קשה, וחשוב בעת הזו להיות מאוחדים", אמר לעובדים, המנהלים בימים אלה מאבק משולב הן בהנהלת הרשות והן בשר התקשורת גלעד ארדן.

יו"ר ועד עובדי ההנדסה של הרשות, משה שגב, אומר כי העובדים רואים בשר התקשורת גלעד ארדן אשם לבעיות תזרים המוזמנים של הרשות. "זו מגמה ברורה של השר שהמריד את הציבור להפר חוק ולא לשלם אגרה על מנת להביא את רשות השידור לפשיטת רגל", אמר. "לשר יש זמן לגלוש בים? אנחנו לא הבוגי שלו, ובקרוב אנחנו ניזרק לים". מחר (חמישי) בשעה שבע בבוקר תערך הפגנה מול ביתו של ארדן, משולבת לעובדי רשות השידור ועובדי דואר ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully