וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי "מקור ראשון" ו-NRG: "לא קיבלנו שכר כבר חודשיים"

3.4.2014 / 11:06

עובדי "מקור ראשון" ו-NRG פנו הבוקר לממונה על ההגבלים העסקיים וביקשו ממנו להחיש את מועד קבלת ההחלטה באשר לרכישת העיתון: "בעוד שבועיים יחול חג הפסח, לא מיותר להזכיר שרוב העובדים הם בעלי משפחות"

עובדי "מקור ראשון" ו-NRG פנו הבוקר (חמישי) לממונה על ההגבלים העסקיים, פרופ' דיויד גילה, וביקשו ממנו להחיש את מועד קבלת ההחלטה באשר לרכישת העיתון והאתר על ידי "ישראל היום". בהפנייה מציינים העובדים כי לא קיבלו שכר כבר חודשיים וכי יש פרילאנסרים ששכרם מתעכב כבר ארבעה חודשים.

עכשיו זה רשמי: ביהמ"ש אישר מכירת "מקור ראשון" ל"ישראל היום"

"בעוד שבועיים יחול חג הפסח, שבו ההוצאות הביתיות גדולות במיוחד. לא מיותר להזכיר שרוב העובדים הם בעלי משפחות – חלקן ברוכות ילדים", כתבו העובדים. "בשל הקפאת ההליכים והמצב הקשה בו נתונה החברה, אשר הביא לידי כך שקופת הנאמן כמעט ריקה, גם משכורת חודש מרס מוטלת בספק". העובדים מציינים כי עשרות מעובדי העיתון והאתר הוצאו כבר לפני שלושה שבועות לחל"ת כפוי וכי משכורת מרס בוודאות לא תשולם להם.

"חוסר הוודאות הופך לבלתי אפשרי. מאז החלה הקפאת ההליכים אנו כעובדים עושים הכל כדי לשמר את העיתון, פעילותו ואיכותו. ואולם, התמשכות הזמן, נהיית קשה מנשוא", כתבו. על המסמך חתמו אורי אליצור, אמנון לורד, גדעון דוקוב, יעל פרידסון, אריאל כהנא, מוריה שלום ואודי לוקר.

יצוין כי הגורמים שטיפלו עד כה בהליכי הקפאת ההליכים והמכירה עשו זאת במהירות יחסית. נאמן החברה השלים את הליך מציאת הקונה תוך עשרה ימים, ובית המשפט המחוזי בירושלים ניהל את הדיונים וההחלטות בקצב מהיר מהמקובל.

מרשות ההגבלים העסקיים נמסר בתגובה: "הרשות מודעת היטב למצב המיוחד אליו נקלעו עובדי העיתון, והקצתה לצורך בדיקת המיזוג תשומות גדולות של כוח אדם וזמן ניהולי על מנת להאיץ את ההליך. עם זאת, הרשות לא תוותר על בדיקה מעמיקה של המיזוג והשלכותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully