וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: רשת תשדר את חצאי גמר ליגת האלופות

7.4.2014 / 15:23

זכויות השידור של ליגת האלופות, עד לשנת 2018, שייכות לערוץ הספורט, אך זכיינית ערוץ 2 רכשה את זכויות השידור לשני חצאי הגמר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

זכיינית ערוץ 2 רשת רכשה את זכויות השידור לחצאי גמר ליגת האלופות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המשחק הראשון ישודר בעוד שבועיים, והשני בשבוע שאחריו. מבין שמונה הקבוצות שמשחקות כיום בשמינית הגמר יעלו לחצאי הגמר שישודרו ברשת ארבע קבוצות, והמשחקים יקבעו בהתאם להגרלה שתתקיים ביום שישי הקרוב.

זכויות השידור של ליגת האלופות, עד לשנת 2018, שייכות לערוץ הספורט המחזיק בהן ב-20 השנים האחרונות, מאז שנת 1995. על פי ההערכות, הערוץ שילם עבור זכויות השידורים בישראל סכום של מעל 10 מיליון יורו. משחקי ליגת האלופות זוכים לנתוני רייטינג גבוהים בכל העולם, לרבות בישראל. חבילת השידורים של ליגת האלופות בישראל אינה כוללת את משחקי חצי הגמר והגמר, ואיגוד התאחדויות הכדורגל האירופאיות (אופ"א) משווק אותן בנפרד.

רשת רכשה לשידור גם את גמר ליגת האלופות של העונה הקודמת, ובו זכתה באיירן מינכן על דורטמונד, והוא הניב לה נתון רייטינג של 21.9%. בשנים קודמות שידרו את המשחקים ערוץ 10 וערוץ הספורט. בשנת 2009 שידרה הזכיינית את גמר המשחק בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד שרשם רייטינג גבוה של 31.5%, ושנה קודם לכן רשם הגמר נתון רייטינג דומה.

ברשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully