וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וד"ש לארדן: עובדי רשות השידור יקבלו השנה 1,000 שקלים לחג הפסח

9.4.2014 / 12:03

עובדי ערוץ 1 יקבלו תלושים מההנהלה של 450 ש”ח, ומהוועד 550 שקלים נוספים. בערוץ 10 יסתפקו בסט כלים, ובמעריב מרגיעים גם את המפוטרים. מה קיבלו עובדי ענף התקשורת לחג?

רגע לפני שעובדי ענף התקשורת יוצאים לחופשת החג בתום עוד תקופה סערות של פיטורים, התארגנויות, שביתות והחלפת בעלויות – ערכנו בוואלה! ברנז'ה עבורכם, כמדי שנה, את הסקירה המסורתית של המתנות שהוענקו לעובדי התעשייה. חג שמח.

טלוויזיה: שום, פלפל ושמן זית

עובדי חברת חדשות 2 כבר רגילים - גם השנה הם יקבלו תלושים לחג על סכום נאה של 400 שקלים. בזכיינית רשת נהנים יותר עם תלושים על סך 500 שקלים, ולמארז צורף דיסק עם הביצועים מתכנית האירוח המוזיקלית "רד ודביר". בערוץ 10 לא מחלקים השנה תלושים, אלא סט כלים מהודר של חברת "ארקוסטיל". עובדי הערוץ הראשון יקבלו תלושים מההנהלה של 450 ש"ח, ומהוועד 550 שקלים נוספים.

בחברת "ענני תקשורת" יקבלו העובדים שוברי קנייה ע"ס 350 ש"ח, וסכום זהה העניקה גם הנהלת קבוצת RGE לעובדי ערוץ הילדים וערוץ הספורט. בקבוצת צ'רלטון העניקו לעובדי ערוצי הספורט שלהם תווים על סך 200 שקלים. הקבוצה לא מקפחת את הפרילאנסרים, והם קיבלו מארז יין ושמן זית. עובדי הטלוויזיה החינוכית נהנים מתלושים על סך 600 שקלים.

אינטרנט ועיתונים: בחירתה של עובדת טיים אאוט

עובדי "ידיעות אחרונות", כלכליסט, ynet, xnet ו"פנאי פלוס" יקבלו, כמו בכל שנה, כרטיס "רב קארד" טעון על סך של 200 שקלים. לא נציין את הכינוי הרווח של המו"ל בקרב העובדים בתקופה זו של החגים. כרטיס זהה יקבלו גם עובדי "הארץ" ודה מרקר - אבל עם סכום גבוה יותר של 300 ש"ח. גורם בעיתון ביקש להזכיר כי לפני כמה שבועות קיבלו העובדים בונוס, אז הזכרנו.

אצלנו בוואלה! יחלקו השנה 350 שקלים שקלים בתלושים, וארוחת צהריים מפנקת בנמל תל אביב. ב"ישראל היום" שלח שלדון אדלסון לעובדים הגדות מיוחדות לפסח ותוספת של 400 שקלים בתלושים. הפי פסאובר.

לעובדי גלובס, שרק לאחרונה השלימו עם ההנהלה, הוענק מארז עם זוג בקבוקי יין של יקב דלתון. עובדי "טיים אאוט" קיבלו השנה אפשרות לבחור בין תלוש למסעדה ע"ס 300 ש"ח (פרונטו או קוצ'ינה תמר), סט מצעים או תלוש ע"ס 400 ש"ח לחנות כלי מטבח. התלושים לעובדי האתר ONE עומדים על 300 שקלים, וניתנים למימוש ברשת ספורט.

בעיתון מעריב ו"מקור ראשון" אשר רק בשבועות האחרונים הוכרע (שוב) גורלם, יקבלו 200 שקלים בתלושים ובהנהלה מרגיעים: גם מי שבחל"ת יקבל שי.

רדיו: עזור מציון

בתחנה הצבאית גלי צה"ל ובגלגלצ מקבלים האזרחים תלושים על סך 550 שקלים. בתחנות הרדיו "אקו99" ו"רדיו ללא הפסקה" מחלק הבעלים אלי עזור תלושי קנייה על סך 250 שקלים. ברדיו ירושלים קיבלו העובדים גם תווי קנייה של 500 שקלים וגם שני בקבוקי יין, וברדיו דרום קיבלו תלושים על סך 250 שקלים.

בתחנת הרדיו "קול ברמה" קיבלו העובדים בין 300-500 ובקבוק יין, ב"כיכר השבת" 250 שקלים. עובדי רדיו תל אביב קיבלו 250 שקלים.

עובדי קול ישראל, כמו יתר עובדי רשות השידור קיבלו תלושים מההנהלה של 450 ש"ח. את השי של הוועד - אשר היה אמור לעמוד על כ-550 שקלים - החליטו בוועד לבטל השנה, וזאת על מנת לתקצב את מאבקם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully