וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו הוציאנו מהארון, דיינו

12.4.2014 / 22:33

התכתשות בין גל אוחובסקי ליגאל רביד בעקבות ראיון שנתן הראשון ל”ליידי גלובס” ובו הביע את דעותיו על ח"כ הנמצא בארון, כללה את מילות המפתח ”מכוערת”, ”גמילה”, ”אגואיסטיות”, ”צביעות” ו”הומו”. וואלה! ברנז'ה אכלה מרור

הסוגיית מעוררת המחלוקת של אישי ציבור המסתירים את נטייתם המינית מהתקשורת עולה שוב לכותרות, והוויכוח כבר מצית שריפה ראשונה: התכתשות בין העיתונאי ואיש הטלוויזיה גל אוחובסקי לבין איש הערוץ הראשון יגאל רביד. הראשון עם דעותיו המגנות הסתרה, והשני תומך בהצנעה. הוויכוח הער היום (שבת) בפייסבוק, גלש לפסים אישיים וכלל את מילות המפתח "מכוערת", "גמילה", "אגואיסטיות", "צביעות" ו"הומו".

כך זה התנהל:

גל אוחובסקי העניק ראיון למגזין "ליידי גלובס" ונשאל שאלה בסגנון - "אאוטיג - כן או לא?". אוחובסקי ניצל את ההזדמנות לטעון כי החשיבות של נראות להט"בית של של אישים מתחום התרבות ומתחום הפוליטיקה היא זהה, וגינה חבר כנסת שמסרב להזדהות בתקשורת כהומו מאז שנכנס לפוליטיקה. "זה שבשנה שמתרחשים בה כל כך הרבה מהלכים, ויש כזו תסיסה סביב חוקים שקשורים לקהילה, קולו לא נשמע - זו באמת שערורייה”, אמר, והוסיף בטון מריר-מתוק: "יאללה, שהח"כ הזה יחיה את חייו בעליבות נפש, שייחנק מהריח הרע של עצמו".

"רביד - אדם חזק וכוחני שלא תרם לקהילה שלו אפילו קצה ציפורן"

יגאל רביד, שניהל עד לאחרונה מאבק משפטי מתוקשר נגד מעסיקו לשעבר שנהג בו באופן הומופובי, יצא להגנת חבר הכנסת ושאר אישי הציבור במעמדו. "ההתנפלות של גל אוחובסקי על חבר כנסת בקללות מהגרועות ביותר בטענה שהוא בארון גם בלי לציין את שמו פשוט מכוערת", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. "קהילה שמבקשת סובלנות וקבלה צריכה לקבל בהבנה את השונים בתוכה, ואיתם לעיתים גם בני משפחה שקשה להם עם הנטייה ודרך החיים". הוא הוסיף: "קיוויתי שהוא נגמל מזה אחרי שהוציא מהארון את יהודה פוליקר הראל סקעת ויהודית רביץ".

אוחובסקי לא נשאר חייב, וכינה בתגובה את רביד "אדם חזק וכוחני שלא תרם לקהילה שלו אפילו קצה ציפורן". בהמשך טען בפני רביד: "יצאת מהארון רק השנה מסיבות אגואיסטיות, כדי שתוכל לנקום בחברך הטוב לשעבר נסטלבאום ולהאשים אותו בהטרדה מינית". אוחובסקי גינה שוב את הח"כ "שחזר לארון מסיבות של צביעות", לדבריו, "אדם שנעדר מהצבעות על החוק נגד אפליה ולא אמר מילה כאשר אורי אריאל הרג את חוק הפונדקאות". את רביד, שכאמור הגן על הח"כ, כינה "אדם ציני שנהנה מהמלחמות של אחרים למען הקהילה".

אוחובסקי ירה גם לעבר עורכי "גלובס" שפרסמו את הראיון עמו, והאשים אותם בעריכה מגמתית של דברים שאמר בכתבה. הוא לא חזר בו מהדברים, ורביד לא הגיב לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully