וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן "מקור ראשון": אם העסקה לא מאושרת תוך שבועיים - אין משכורות

17.4.2014 / 12:43

רו"ח חן ברדיצ'ב מתייצב לצד העובדים ודוחק בממונה על ההגבלים העסקיים לאשר את עסקת המכירה לאדלסון: "אם לא תאושר תוך שבועיים - העובדים לא יקבלו משכורות מקופת הנאמנות"

נאמן "מקור ראשון" ואתר NRG מתייצב לצד עובדי כלי התקשורת הנמצאים בהקפאת הליכים ועומדים בפני מכירה ל"ישראל היום", ומודיע לבית המשפט כי אם הממונה על ההגבלים העסקיים לא יאשר את אחת העסקאות תוך שבועיים - העובדים לא יקבלו משכורות מקופת הנאמנות.

חברת "תכלת" הודיעה בתחילת השבוע לנאמן, חן ברדיצ'ב, כי היא לא מתכוונת להמשיך ולהזרים כספים לחברות לצורך תשלומי משכורות. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, השכר האחרון ששולם לעובדים היה רק עבור חלק מתקופת מרץ, והסכום היה חלקי ועמד על שני שליש משכר חודש אחד - עבור עבודה של חודשיים. כמו כן רק מחצית מהעובדים קיבלו את הסכום, שכן המחצית האחרת הוצאה לפני כחודש לחל"ת כפוי ולאינה זכאית לתשלום כלל. "סדר הזמנים לא אפשר לעובדים אלה לקבל קצבת אבטלה ולכן הם נכנסים אל החג כשחשבון הבנק שלהם ריק מזה חודשיים וחצי", אמרו העובדים.

כעת, מודיע נאמן העיתון כי הכדור נמצא בידיים של הממונה על ההגבלים העסקיים, אשר טרם העביר את חוות דעתו בעניין. בשבוע שעבר התקיימה פגישה ראשונה בין נציגיו של הממונה דיויד גילה לבין נאמן החברות ונציגי "ישראל היום", וגילה כינה כינה את העסקה "מורכבת", זאת ככל הנראה בשל חלקו הגדול של "ישראל היום" בשוק התקשורת.

בכירים ב"מקור ראשון" פנו בתחילת השבוע שעבר לגילה וביקשו שיאיץ את הבדיקה שהוא עורך. "מחובתנו להתריע כי תקופת ההקפאה חייבת להיפסק לאלתר, שכן התמשכות המצב הנוכחי מעמידה בסכנה את מטה לחמן של מאות משפחות בישראל", כתבו. "חשוב יותר, היא עלולה להשתיק קול חיוני בשיח הציבורי הישראלי. השאלה כבר אינה 'איזו קבוצה עסקית תפעיל את מקור ראשון', אלא 'האם מקור ראשון ימשיך לפעול'".

ברשות להגבלים עסקיים סרבו למסור תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully