וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: הצעד הראשון של אלי עזור במעריב - סגירת מהדורת הערב

30.4.2014 / 14:09

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מהדורת הערב החינמית של מעריב, אותה השיק המו"ל הקודם של העיתון שלמה בן צבי לפני פחות מחצי שנה - תיגנז כבר הערב ולא תצא יותר לאור. גם מוסף "סופשבוע" ייסגר

אלי עזור לא מבזבז זמן: לוואלה! ברנז'ה נודע כי מהדורת הערב החינמית של מעריב, אותה השיק המו"ל הקודם של העיתון שלמה בן צבי לפני פחות מחצי שנה - תיגנז כבר הערב (רביעי) ולא תצא יותר לאור. זמן קצר לפני סגירת גיליון המהדורה שאמורה הייתה לצאת לאור היום התקבלה במערכת העיתון הודעה כי הוא לא יורד לדפוס וכי החומרים שהוכנו עבורו יועברו בשלב זה לפרסום באתר nrg.

הממונה על ההגבלים אישר: אדלסון ירכוש את "מקור ראשון"

מיוחד: וואלה! ברנז'ה מחפש יורש למעריב

היום בבוקר הודיע הממונה על ההגבלים העסקיים, דיויד גילה, כי הוא מאשר את מכירת "מעריב" לקבוצת הג'רוזלם פוסט שבבעלות אלי עזור. עבור העסקה ישלם עזור 4 מיליון שקל. כ-50 מעובדי העיתון יקלטו מחדש בקבוצת הג'רוזלם פוסט, ביניהם כ-30 עובדים הנהלה ומערכת, ו-20 פרילנסרים.

בקבוצת הג'רוזלם פוסט אמרו כי בימים אלו מתקבלות על ידי בעליו החדשים של העיתון החלטות לגבי המשך פעילותו של העיתון במתכונתו החדשה, וכעת מתברר כי הצעד הראשון הוא הפסקת הפצת העיתון החינמי. עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי גם מוסף "סופשבוע" של העיתון ייסגר ולא ייצא יותר, כאשר "סופהשבוע" שהקים עזור יחליפו.

תגובת קבוצת הג'רוזלם פוסט לדברם לטרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully