וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: מעריב יושק מחדש כ”מעריב-השבוע”, בתשלום

1.5.2014 / 12:29

עזור בשטח: במשרדי קבוצת הג'רוזלם פוסט נערכים לקליטתם של כ-50 מעובדי מעריב, וכעת מתבהרת התמונה לגבי עתידו. דורון כהן וגולן בר-יוסף יערכו את העיתון גם במתכונתו החדשה

יממה לאחר אישור הממונה על ההגבלים העסקיים את עסקת הרכישה של מעריב על ידי קבוצת הג'רוזלם פוסט, המו"ל החדש אלי עזור ממשיך בהסדרת פעילותו: הנהלת העיתון נפגשה הבוקר (חמישי) עם העובדים ועדכנה אותם אודות המהלכים הצפויים, וכעת מתבהרת התמונה לגבי עתידו.

פרסום ראשון: הצעד הראשון של אלי עזור במעריב - סגירת מהדורת הערב

במשרדי הקבוצה בדרום תל אביב נערכים לקליטתם של כ-50 מעובדי מעריב. ביניהם כתבים, עורכים, צלמים, אנשי שווק והפצה ועובדי מנהלה.

דורון כהן וגולן בר-יוסף ימשיכו לערוך

כפי שפורסם אתמול לראשונה בוואלה! ברנז'ה מהדורת הערב החינמית של מעריב, אותה השיק המו"ל הקודם של העיתון שלמה בן צבי לפני פחות מחצי שנה - תיגנז, ומהדורה יומית של העיתון תושק מחדש במהלך החודש הקרוב, והיא תקרא מעתה "מעריב-השבוע". העיתון במתכונתו היומית יוצע שוב בתשלום, ויכלול את עמודי הכותרת, כ-32 עמודי חדשות וכלכלה, וכן מגזין יומי בן 32 עמודים, שיכלול כתבות בנושאי אקטואליה, תרבות, תיירות, רכב ולייפסטייל.

במסגרת השינויים, בימי שישי, ייצא מעתה עיתון המאחד את מעריב יחד עם "סופהשבוע" שהופץ בשנה וחצי האחרונות על ידי הקבוצה. העיתון המאוחד יקרא "מעריב-סופהשבוע", והוא יכלול ארבעה חלקים: חדשות, מוסף, מוסף כלכלי מורחב בן 16 עמודים וגיליון "המשבצת" – חוברת התשבצים המיתולוגית של מעריב. בין הכותבים בו, סוללת הכתבים שעברה ממעריב לידי עזור כבר לפני כשנה, ביניהם בן כספית, יהודה שרוני, נתן זהבי, ליאור דיין, גיל מלמד, ליאורה וכן כתבי מעריב שיצטרפו ויקלטו בעיתון המאוחד.

עורכי "סופהשבוע", דורון כהן וגולן בר-יוסף ימשיכו לערוך את העיתון גם במתכונתו החדשה. נכון לכעת, מסבירים בקבוצה, החינמון "ישראל פוסט" ימשיך להיות מופץ כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully