וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דף הבית של וואלה!, חגי קראוס, עוזב

4.5.2014 / 15:37

אחרי שלוש שנים וחצי בחברה, עורך דף הבית של וואלה! ועורך מדור "וואלה! גבר", פורש מתפקידו ופונה לאפיקים חדשים

אחרי שלוש שנים וחצי בחברה, עורך דף הבית של וואלה! ועורך מדור "וואלה! גבר", עוזב. קראוס הופקד בתחילת דרכו על עריכת דף הבית החדש שעלה במאי 2011 ובמהלך השנים היה שותף פעיל בכל מבצעי השידורים הגדולים של האתר כגון הבחירות לכנסת, הבחירות לנשיאות ארה"ב, שחרור גלעד שליט ועוד.

לוואלה! הגיע קראוס אחרי שנים של תפקידי כתיבה ועריכה שונים במגוון כלי תקשורת בהם שימש ככתב תקשורת כמו "רייטינג" ז"ל ומעריב, וכן ככתב מוזיקה ישראלית ומגזין ב"ידיעות אחרונות", "7 לילות" ו-"7 ימים", מנהל פיתוח תוכן באולפני מימד, כתב מגזין ב"ליידי גלובס", סגן עורך "שם המשחק" ועורך משדרים, מבזקים ותכניות אולפן בערוץ הספורט.

חגי קראוס אמר היום: "יותר מכל מקום עבודה אחר, וואלה! הייתה לי בית - אישי, חברי ומקצועי. היה לי העונג והכבוד לעבוד לצד חברים מקצועיים ומסורים שהרימו את האתר לפסגות חדשות ותחת מנהלים כמו אילן ישועה ויהורם דילמאני ועורכים כמו ינון מגל וגדי להב, להם אני מודה במיוחד על השנים היפות ביותר שלי בתחום. בחיל, רעדה ודמעות, אני יוצא לצוד אפיקים חדשים, אבל אין לי ספק שהאתר ימשיך לגדול ולפרוח ואולי עוד קיץ אנחנו ניפגש".

העורך הראשי של וואלה! ינון מגל מסר: "על חגי ניתן לומר שהוא עיתונאי במלוא מובן המילה. איש שיודע לזהות סיפור, יודע לכתוב, יודע לתת כותרת, בקיצור, יודע את העבודה. צר לי שהוא עוזב אותנו גם בגלל שיש לו הומור טוב ופרוע. אני מודה לו על השנים בוואלה ומה שנתן למערכת ומאחל לחייל הצלחה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully