וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר בן רובי על "דילול החרדים": "אם זה היה מוקלט זה היה נזרק לפח"

7.5.2014 / 11:34

יממה לאחר שתכנית בגלי צה"ל סיפקה אמירות אנטי-חרדיות, עולה סגן ראש מחלקת התכניות עומר בן-רובי לשידור בתחנה חרדית ומתנצל: "אם התכנית הייתה מוקלטת מבעוד מועד, היא מראש לא הייתה זוכה לשידור אלא מושלכת לפח"

"דבר כזה לא יכול להיות ברדיו. לא מצחיק, לא הולם, על הפנים", כך אומר הבוקר (רביעי) סגן ראש מחלקת התוכניות בגלי צה"ל על התבטאויות נגד חרדים ששודרו אתמול בתחנה. בן-רובי התראיין לתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה", הדגיש כי הדבירם נאמרו על ידי אורח בתכנית ולא על ידי עובד התחנה, ואמר כי אם היה מדובר בתכנית מוקלטת - הדברים לא היו משודרים.

"ברור שהקלטה כזו, אם הייתה מוקלטת מבעוד מועד, מראש לא הייתה זוכה לשידור אלא מושלכת לפח והבן אדם שאומר את זה היה נזרק מכל המדרגות באותו רגע מחוץ לאולפן", אמר בן רובי. "זה לא יכול להיות ברדיו, דבר כזה. הוא לא יחזור לעשות אצלנו בדיחות". התנצלותו של בן רובי מגיעה לאחר שמערכת התכנית שבה שודרו הדברים התנצלה בשידור זמן קצר לאחר שהדברים נאמרו.

ביום שלישי נערך בגלי צה"ל פאנל סאטירי בתוכנית מיוחדת ליום העצמאות "לא רוצים לישון עצמאות" בהגשת נועה צינמן ותמר עמית יוסף. משתתפי הפאנל שוחחו על צער בעלי חיים וצמחוניות, ואחד המגישים אמר כי מבחינתו אם הייתה לו אפשרות - הוא היה אוכל בני אדם. "אנשים שהכי הייתי רוצה לדלל את האוכלוסייה שלהם זה החרדים, אבל בטח יש להם את הטעם הכי מגעיל, זה בטח נורא דלוח", אמר.

לאחר שהדברים נאמרו יצאה התכנית להשמעת מוזיקה, ואלחר כמה דקות פנתה המגישה אל המאזינים וניסתה להבהיר: "בשם מערכת עצמאיות בלילה, כאילו זה שאמרנו מקודם על לאכול חרדים, לא התכוונו באמת, א. לא כשר. ב. לא פרקטי. ג. באמת הכל הכל בהומור", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully