וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הגנה

8.5.2014 / 11:18

פעילים חרדים הגיעו אמש לבניין גלי צה"ל והפגינו נגד האמירה האנטי-חרדית ששודרה ביום העצמאות. ירון דקל מצידו, הנחה את העובדים לשמור על קור רוח ולא להיכנס לעימותים

פרשת "דילול החרדים" המשיכה לרדוף את גלי צה"ל גם אתמול (רביעי) ומספר פעילים חרדים הגיעו לבניין התחנה ביפו והפגינו נגד אותה אמירה אנטי-חרדית ששודרה בפאנל סאטירי ביום העצמאות. מייל לעובדי וחיילי התחנה שהוציא ירון דקל הורדה להם שלא להצטלם או להתראיין או להתעמת איתם.

נוסף למפגינים, הגיעו לבניין התחנה גם פעילי הארגון "דוסים" העוסק בהסברה, והם חילקו מחוץ לבניין קניידלך לחיילים ולעוברים והשבים. "באנו להוריד את הפחד של משרתי גל"צ מהמאכל המסורתי" אמר אחד מיוזמני המהלך ההסברתי.

חלוקת קיינדלך בגל"צ. דוסים,
חילקו מחוץ לבניין קניידלך. פעילים חרדים/דוסים

בגלי צה"ל קיוו שלאחר סדרת ראיונות והתנצלויות של סגן מנהל התוכניות בגלי צה"ל עומר בן רובי בתחנות רדיו חרדיות - הנושא יישקע, אך ברשתות החברתיות ובתקשורת החברתית הנושא לא ירד מסדר היום. בשעות הערב כבר העלו בתחנה הילוך, ודקל שוחח עם חבר הכנסת אלי ישי (ש"ס) וביקש להתנצל בשמו ובשם התחנה מהציבור החרדי. דקל חזר על המסרים ששלבו בתגובת התחנה לכלי התקשורת ובדבריו ש לבן רובי, והדגיש כי מדובר היה באירוע שאיננו מייצג את רוח התחנה ושנאמרו על ידי קומיקאי שאיננו מועסק בגלי צה"ל ולא ישדר בה יותר.

כזכור, בפאנל סטירי בתכנית מיוחדת ליום העצמאות אמר הקומיקאי ניב מג'ר כי מבחינתו אם הייתה לו אפשרות - הוא היה אוכל בני אדם. "זה בדיוק הפרדוקס, כי האנשים שהכי הייתי רוצה לדלל את האוכלוסייה שלהם זה החרדים, אבל בטח יש להם את הטעם הכי מגעיל, זה בטח נורא דלוח", אמר. השדרנית הציעה כי הסיבה לכך היא "קניידלך" והוא השיב כי "כשר זה הכי מגעיל. המסעדות הכשרות הן מסעדות דוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully