וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

19.6.2014 / 10:41

שר הכלכלה נפתלי בנט מתגאה בדובר חדש • גם באוניברסיטת אריאל אוישה אותה משרה • וב-yes נפרדים מרפרנט החברה • ויש עוד. הכל בפנים

מחלקת התוכן של yes מחלקת מחדש את סמכויותיו של מיכאל דולינגר, הרפרנט של החברה, שהודיע במפתיע על עזיבה בתום כחמש שנים. בשלב זה לא ימונה לו מחליף וחבריו למחלקה יקבלו את תחומי האחריות שלו. הסיבה לעזיבה, כפי שנמסרה מ-yes בתגובה: "סיבות אישיות".

בחודש שעבר דיווח שליח וואלה! ברנז'ה לשטחי יהודה ושומרון על כיסאו הפנוי של דובר אוניברסיטת אריאל. ובכן, היום הוא מדווח כי אפשר להפסיק ולשלוח קורות חיים, יש ממלאת לתפקיד וזו נעמה כהן יחזקאלי. בשנה האחרונה הייתה יועצת תקשורת לחבר הכנסת אבי ורצמן מהבית היהודי, ובמשך עשור שלם שימשה כדוברת של חבר הכנסת אריה אלדד.

חפיפה, ואז תספורת

איחוד המערכת בקבוצת ידיעות נמשך במרץ, ובמסגרתו גם איחוד החפיפות. לוואלה! ברנז'ה נודע כי כתב המשטרה של ynet, אלי סיניור, יתחיל לפרסם ידיעות גם בעיתון המודפס. הוא יסקר את תחום הפלילים בתל אביב שאותו סיקרה עד לאחרונה אדוה כהן, שתתרכז מעכשיו בתחום המוניציפאלי.

ברדיו תל אביב נפרדים בשלום ובצער מעורך התכניות יוסי קובה, שערך בין היתר את תכניתם של שי גולדן ושרון כידון "מייבשים את הביצה". קובה יתפנה לפיתוח העסק האישי שלו - חברת הפקות מופעי רדיו לילדים.

למי צלצלו הפעמונים?

כתב ההתיישבות של ynet ושל מעריב לשעבר איתמר פליישמן יחליף בקרוב את אישור הכניסה לכנסת לכתבים באישור כניסה לכנסת לעוזרי שרים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי פליישמן נבחר לשמש דוברו של שר הכלכלה ויו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט. בשלב זה הוא ישב על תקן ממלא מקומה של דנה מזרחי, שסופרת את הימים עד ליציאה לחופשת לידה.

הצלצול הוא בשבילה: דוברת הטלוויזיה החינוכית, קרן פאר למשרד יוסי קוצ'ק, עוזבת את המשרד בתום חמש שנים ובעקבות כך גם נפרדת מהטלוויזיה החינוכית. מי שיטפל מעתה במערך, העומד בפני איחוד עם רשות השידור, הוא הוא בן עזריאל.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully