וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 15 שנה: רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות מידע ב-yes, פורשת

23.6.2014 / 10:08

במסגרת תפקידיה ב-yes, היתה ברנוב אחראית על ניהול כלל טכנולוגיות המידע בחברה, תוך שהובילה תהליכים ופרויקטים חוצי חברה. טרם נודע מי יחליפה בתפקיד

רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות מידע של yes, הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה ולצאת לדרך חדשה לאחר כ-15 שנים בחברה.

במסגרת תפקידיה ב-yes, היתה ברנוב אחראית על ניהול כולל של כלל טכנולוגיות המידע בחברה, תוך שהובילה תהליכים ופרויקטים חוצי חברה. בין היתר, בנתה ברנוב אגף IT תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת כמנוף עיסקי. כך לאחרונה, ניהלה ברנוב במשך כשנה מגה-פרויקטIT בשם "טריו", המורכב משלושה פרוייקטים גדולים שהחליפו את המערכות הקיימות במערכות חדישות- משלב התכנון ועד העלייה לאוויר בלוחות זמנים קצרים ביותר בהצלחה גדולה. הפרויקט המשולב כלל החלפת מערכת חיוב הלקוחות (בילינג), החלפת מערכת הגבייה והטמעת מערכת קשרי הלקוחות (CRM).

במהלך כהונתה זכתה ברנוב בפרסים והוקרות רבות על ניהול IT חדשני ופורץ דרך ב- yes, בהם: Top CIO Marketer” from the Israeli ICT community in 2012;
The Israeli role model CIO Award for 2013/2014; ומועמדות לפרס עולמי: InfoWorld Technology Leadership Awards 2014.

רוני ברנוב: "אני עוזבת בתחושה של סיפוק וחוויה גדולה ובציפיה לתחילתה של דרך חדשה ואתגרים חדשים. היו אלו שנים מאתגרות, מרתקות ומלאות בעשייה. פעם אחר פעם הוכחנו כי השמיים הם הגבול, ואני מודה לכל השותפים שהלכו איתי לאורך הדרך על האמונה, התמיכה והשותפות שאפשרה לנו לכבוש עוד ועוד פסגות מקצועיות. היתה זו זכות גדולה להיות בחברה מיום הקמתה ולהיות חלק מצוות מנצח שעושה את הטלוויזיה הטובה בישראל".

רון אילון מנכ"ל yes, הביע צער על החלטתה של ברנוב לפרוש והודה לה על תרומתה הגדולה להצלחת החברה: "רוני ברנוב היא מאבני היסוד של חברת yes. היא הניעה לאורך השנים מהלכים טכנולוגיים מורכבים ומשמעותיים ביותר בחברה ובנתה תשתיות חדישות שימשיכו לשרת אותנו עוד שנים רבות. אני מודה לה על הדרך הארוכה שעשתה איתנו, ועל הובלת הישגים מרשימים שאף זיכו אותה בהוקרה בינלאומית, ומאחל לה הצלחה גדולה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully