וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר בסולם ולדמן: יאיר רוה מצטרף לmako

30.6.2014 / 15:27

מבקר הקולנוע והתסריטאי בעל בלוג הקולנוע "סינמסקופ" מצטרף לmako - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. רוה עזב את פנאי פלוס לפני שלושה חודשים לאחר כעשור

יאיר רוה, מבקר הקולנוע ובעל בלוג הקולנוע "סינמסקופ", מצטרף לmako - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לפני כשלושה חודשים עזב רוה את פנאי פלוס זאת לאחר תשע שנים בהן שימש כמבקר הקולנוע שלו. קודם לכן כתב במשך עשור ב"העיר" ו"עכבר העיר" וקודם לכן במקומונים "זמן תל אביב" ו"צומת השרון".

בינואר 2006 הוקם "סינמסקופ" - הבלוג. הבלוג מכיל את ארכיון הביקורות של רווה ממדורי הדפוס ומידע יומיומי על חדשות קולנוע, ניתוחים, דיונים, ויכוחים, מדי פעם יש גם גיחות לכיוונים אישיים או חוץ-קולנועיים.

בתוך זמן קצר, הפך "סינמסקופ" לבלוג הקולנוע הפופולרי בישראל, כאשר הוא צוטט רבות גם בתקשורת הקולנועית העולמית. ב-Deadline של ניקי פינק, Indiewire אצל אן תומפסון, בבלוג של ג'פרי וולס, בסלאשפילם, ב"וראייטי", "האפינגטון פוסט", ה"גרדיאן" ואפילו בערוץ הטלוויזיה של סין.

איתי ולדמן, עורך mako: "אני ממש מאושר שיאיר מצטרף אלינו. אין ספק שמדובר באחד ממבקרי הקולנוע הטובים והמרתקים בישראל, אוטוריטת תרבות אמיתית. זאת תוספת כוח משמעותית לערוץ התרבות שלנו בפרט ול-mako בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully