וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולללאסו!

13.7.2014 / 10:58

הערוץ הברזילאי Globo הודיע כי יפיק עונה שניה לפורמט של קשת וטדי הפקות "הכוכב הבא". תכנית סיום העונה הייתה הנצפית ביותר בברזיל באותו הלילה, עם נתח צפייה של 33%

הערוץ הברזילאי Globo הודיע כי יפיק עונה שניה לפורמט של קשת וטדי הפקות "הכוכב הבא", אשר העונה הראשונה שלה בברזיל הגיעה לסיומה השבוע. העונה השנייה תכלול 14 תכניות והיא צפויה לעלות לאוויר בברזיל ב-2015. הפורמט של "הכוכב הבא" נמכר עד כה ללמעלה מ-25 מדינות ברחבי העולם ועלה לשידור בשלוש: ברזיל, פורטוגל וארצות הברית.

ההודעה על ההחלטה לצאת לעונה שנייה מגיעה לאחר סיום עונה ראשונה מוצלחת שהגיעה לשיאה בפרק הגמר ששודר לפני שבוע. תכנית הסיום הייתה הנצפית ביותר בברזיל באותו הלילה, עם נתח צפייה של 33% וכ-3 מיליון הצבעות באפליקציית התכנית. ממוצע העונה הראשונה עמד על נתח צפייה של 31%, כ-3.2 הורדות נרשמו לאפליקציה וכ-14 מיליון הצבעות נרשמו במהלך העונה.

מנהל Globo ג'יי בי אוליבריה מסר בהודעת הערוץ: "כל מה שאנחנו עושים ב-Globo נעשה מתוך תשוקה ואכפתיות, ואנחנו תמיד מחפשים אחר הפורמטים המתקדמים והמגוונים ביותר ללוח השידורים שלנו. ההצלחה המקומית של "הכוכב הבא" ברזיל (בשמו המקומי SUPERSTAR) התעלתה על עצמה מחוץ למסך ושינתה את התרחישים שהכרנו עד כה על תעשיית המוזיקה. התכנית מייצגת תרומה חשובה לחיפוש המתמיד שלנו אחר איכות התוכן שאנו משדרים".

אלון שטרוזמן, מנכ"ל קשת אינטרנשיונל: "אנחנו שמחים מאוד בהצלחת הכוכב הבא בברזיל, והצלחתה של גלובו שהייתה התחנה הראשונה במסע הבינלאומי של הפורמט. עונת הכוכב הבא בברזיל היא עדות לכך שהקהל ברחבי העולם מאמץ צורה חדשה של צפייה בטלוויזיה ויכולת להיות חלק משמעותי ומשפיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully