וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”האם זה סביר שכשאנשי ערוץ 1 מסקרים מלחמה, יאושר חוק המביא לפיטוריהם?”

20.7.2014 / 10:58

חה"כ מרב מיכאלי קוראת לדחות את ההצבעה על חוק השידור הציבורי בגלל המצב הבטחוני. הצעת החוק צפויה לעלות לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת מחר

חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) קוראת לדחות את ההצבעה על חוק השידור הציבורי בגלל המצב הבטחוני. הצעת החוק צפויה לעלות לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת מחר (שני), ומיכאלי פנתה הבוקר ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לשר התקשורת גלעד ארדן לדחות א ההצבעה למועד מאוחר יותר.

"בימים אלה של מלחמה, מאות רבות של עיתונאים וטכנאים של "קול ישראל' עמלים לספק את המידע האמין והחיוני ביותר לציבור, בכל שעות היום והלילה, וחלקם עושים זאת תחת אש ותוך סיכון אישי רב. האם זה סביר שבעת מלחמה, כשאנשי 'קול ישראל' והטלוויזיה הישראלית מתגייסים לסקרה, תאשר הכנסת את החוק המביא לפיטוריהם ולסגירת התחנה?".

מיכאלי, עיתונאית לשעבר, הוסיפה כי היא אני קוראת לשר התקשורת וליו"ר הכנסת לדחות לאלתר את ההצבעה על החוק לסגירת רשות השידור עד יעבור זעם. "אנשי רשות השידור, ששירתו את אזרחי ואזרחיות ישראל בכל כך הרבה מלחמות ראויים וראויות לפחות לכך", מסרה.

הצעת חוק רשות השידור נידונה בשבועות האחרונים בוועדת אלהרר, שם הוכנה בהליך מזורז לקריאה שנייה ושלישית. גם כאשר תעלה ההצעה במליאה היא עשויה להתעכב, שכן חברי כנסת מהאופוזיציה הגישו הסתייגויות רבות לסעיפי החוק. מליאת הכנסת תצביע על ההסתייגויות, ואם אחד מהן תעבור אותו סעיף יחזור לוועדת אלהרר לצורך דיון נוסף.

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה: "איננו מתכוונים לתת לחמאס לשבש את שיגרת יומנו. עקב דאגתה הכנה של חה"כ מיכאלי למורל הלאומי, אנו ממליצים לה לאמץ הפעם גישה דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully