וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיפת ברזל

10.8.2014 / 14:20

ביקורת שהעביר עיתונאי ידיעות אחרונות נחום ברנע על קצינים דתיים בוגרי המכינה הקדם צבאית שבהתנחלות עלי, עוררה את זעמו של עיתונאי "מעריב השבוע" קלמן ליבסקינד. ובמילותיו: "נחום ברנע הוא איש מנוול"

ביקורת שהעביר בסופ"ש עיתונאי ידיעות אחרונות נחום ברנע על קצינים דתיים בוגרי המכינה הקדם צבאית שבהתנחלות עלי, עוררה את זעמו של עיתונאי "מעריב השבוע" ורדיו "גלי ישראל" קלמן ליבסקינד. ובמילותיו: "נחום ברנע הוא איש מנוול".

ברנע כתב בסוף השבוע כי במהלך "צוק איתן" עלתה בעיה המתרכזת בקצינים דתיים בוגרי ישיבת ההסדר בעלי, ובמרכזה ההחדרה של השיח הדתי שאין לו לטענתו מקום בצבא. "אל הטענות שהם מעלים בציבור מתלווים ביטויים משיחיים, חרד"ליים, שמקומם לא יכירם בצה"ל", כתב על ההתבטאויות בציבור של קצינים דתיים. "בצמרת צה"ל לא התרגשו", הוסיף. "הם הסוסים הדוהרים, אמר אחד הקצינים בהערכה. לא נורא שהם מתאוננים קצת – העיקר שידהרו".

ליבסקינד יצא להגנת הקצינים בוגרי המכינה, וכתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "עד המבצע הנוכחי, שילמו בחייהם על הגנת המדינה 22 מבוגריה ובמבצע צוק איתן נפלו עוד שניים", וגינה את הביקורת. הוא הביא צילום מסך של עיתונו של ברנע. "ידיעות אחרונות הקדיש ביום שישי חלק נכבד מדפיו לשלוש כתבות מרתקות ומרגשות על שלושה קצינים שסיפורם בלט בימי הלחימה, שלושתם בני הציונות הדתית", כתב ליבסקינד, שציין כי שניים מהם הם בוגרי המכינה הקדם צבאית בעלי. הוא תיקן את ברנע, שכינה אותה "ישיבת הסדר".

"בסיטואציה כזו, בימים האלה של הלחימה, כשמשפחת גולדין טרם קמה מהשבעה על בנה, כדי לכתוב ש'הבעיה שעלתה במבצע הזה, ואולי היא עדיין בחיתוליה, מתרכזת בקצינים דתיים בוגרי ישיבת ההסדר בעלי', עיתונאי צריך להיות גם מנותק ממה שכותב העיתון שלו וגם מנוול במידה יוצאת דופן".

את תגובתו של ברנע לדברים לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully