וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל על הטענות לאפליה בחלוקת אייטמים: "לא מתכוון להתנצל"

14.8.2014 / 16:31

דובר צה"ל מוטי אלמוז עלה לשידור ברשת ב' והגיב, באופן מעומעם, לטענות של רשות השידור וערוץ 10 על אפליה לטובת ערוץ 2 בחלוקת ראיונות עם קציני צבא. "חלק מהדברים הוצאו מהקשרם, ותמיד תהיה ביקורת"

דובר צה"ל מוטי אלמוז לא מתנצל ומסרב להגיב באופן פרטני לטענות של עיתונאי רשות השידור וחדשות 10 בדבר אפליה לטובת חברת החדשות של ערוץ 2 בחלוקת אייטמים וראיונות עם קצינים בולטים במבצע "צוק איתן". ברשת ב', אשר גם להם טענות נגד החטיבה, כשלו בניסיון לקבל מרואיינים בסוף השבוע שעבר והתמלאו זעם כאשר ראו ארבעה מהם על מסך ערוץ 2. גם בחדשות 10 זעמו, ושלחו לחטיבה מכתב חריף בנושא. דובר צה"ל סרב היום להפגין שקיפות באשר לשיקולי החטיבה בחלוקת אייטמים בין כלי התקשורת.

אלמוז עלה לשידור היום (חמישי) בתכנית "הכל דיבורים" והתראיין לאיילה חסון ולכרמלה מנשה. לשאלה "האם לדובר צהל יש מדיניות מפלה בין כלי התקשרת על סמך נתוני הרייטינג שלהם?" ענה אלמוז: "אין מדיניות כזו". הוא נמנע מלענות באופן ענייני לשאלה מדוע קיבלו בערוץ 2 ארבעה ראיונות, וערוץ 1 וחדשות 10 לא קיבלו מדובר צה"ל בסוף השבוע האחרון ולו ראיון אחד עם קצין צבא.

"תמיד תהיה ביקורת ואנחנו פתוחים לקבל אותה כל הזמן. אני קצת מצר על הדרך שבה כלי התקשורת בחרו לעשות את זה, אני לא מתנצח עם כלי תקשורת בתקשורת - הדלת כאן פתוחה תמיד", אמר.

חסון שאלה את אלמוז "איך אתם בוחרים מה לחלק ולמי לחלק?", אולם לא קיבלה ממנו תשובה. כרמלה מנשה ניסתה גם היא לחלץ מאלמוז תשובה עניינית, וכשלה. "איך יכול להיות שבסוף השבוע ארבעה גופי תקשורת מקבלים באישור דובר צה"ל לראיין את כל מי שהם רק רוצים? למה 'קול ישראל' שהוא גוף תקשורת רב מוניטין, ציבורי עם שיעורי האזנה ואמינות גבוהה לא יכול בסוף שבוע שיש לו סיכומים לראיין מפקד חטיבה אחד? כאשר בכל הערוצים חוץ מערוץ 1 ובכל העיתונים הם נחנקו כי כבר לא היה להם מקום?".

אלמוז לא ענה גם על שאלה זו, אבל אמר כי הוא "לא מתכוון להתנצל" והוסיף באופן מעורפל כי "בסוף השבוע הייתה חלוקה שהביאה בחשבון את הצרכים התקשורתיים".

לא נמסרה תגובה. האזינו לראיון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully