וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא רייטינג שלילי ל”הכוכב הבא” בארה"ב; הערכות כי לא תחודש לעונה נוספת

17.8.2014 / 17:35

הגרסה המקומית של "הכוכב הבא" הישראלי אותו רכשה מהזכיינית קשת נוחל כישלון בקרב הקהל האמריקאי. בעיתונות המקומית מעריכים כי היא לא תחודש לעונה נוספת, לאחר שהציגה נתוני רייטינג חלשים לאורך כל העונה

רשת ABC האמריקאית לא תחדש לעונה נוספת את "Rising Star", הגרסה המקומית של פורמט "הכוכב הבא" הישראלי אותו רכשה מהזכיינית קשת - כך לפי הערכות בעיתונות המדיה האמריקאית. הפורמט, אשר פתח את העונה עם נתוני רייטינג חלשים, הלך ואיבד צופים ככל שהתחרות התקדמה והוא רשם בשבוע החולף שיא רייטינג שלילי בארצות הברית.

שמונה תכניות של "Rising Star" שודרו ברשת ABC עד כה, והפקת התכנית חתכה את מספר המתמודדים באופן דרסטי מ-13 לפני שבועיים לשבעה. התכנית איבדה תוך שבוע אחד כמעט רבע רבע מהצופים, והעיתונים בארצות הברית דיווחו על ירידה של יותר מ-22 אחוזים ברייטינג תוך תכנית אחת, ועל שיא רייטינג שלילי של פחות משלושה מיליון צופים בקרב גילאי 18 עד 49.

כזכור, התכנית הראשונה של "Rising Star" סומנה בארצות הברית כאכזבה מבחינת נתוני צפייה, כאשר בהשקה שלה בשידור חי בן השעתיים צפו 5 מיליון איש בממוצע, בעוד בתכנית המתחרה "America's Got Talent" צפו 8 מיליון בממוצע.

ההחלטה של של רשת ABC לחתוך בחצי את מספר המתמודדים ולהקדים של שלב רבע הגמר של התכנית אינה בשורה טובה עבור קשת והפורמט של "הכוכב הבא" במונחים של עונה שנייה בארצות הברית. בראייה כוללת ניתן להניח שהתכנית סובלת מהיחלשות כוללת של תכניות הריאליטי בתחום המוזיקה: השנה הודיעה רשת FOX על ביטולה של "אקס פקטור" מבית סיימון קאוול אחרי שלוש עונות בלבד זאת בזמן ש"אמריקן איידול" שלה סובלת מהרייטינג הנמוך ביותר שלה מאז עלייתה לאוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully