וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעי הרשות, התאחדו!

20.8.2014 / 13:47

אילן דה-פריס, שמינויו לתפקיד מנהל הטלוויזיה ברשות השידור טורפד על ידי המנכ"ל היוצא יוני בן מנחם, לא נוטש את תחום השידור הציבורי ומשתתף בפרויקט מחקר ייחודי בנושא

אילן דה-פריס, שמינויו לתפקיד מנהל הטלוויזיה ברשות השידור טורפד על ידי המנכ"ל היוצא יוני בן מנחם, לא נוטש את תחום השידור הציבורי. בימים אלה הוא נמנה על צוות אקדמאים המנהלים פרויקט מחקר בנושא השידור הציבורי בישראל ואירופה שמטרתו למצוא מודלים אלטרנטיביים לשידור הציבורי. בצוות חבר גם ד"ר אמיר גילת, עד לאחרונה יו"ר רשות השידור.

אילן דה פריס פורש; ”אם אתה לא רודף אחרי קשת, אתה לא במשחק”

מינויו של דה-פריס לתפקיד למנהל הטלוויזיה ברשות השידור אושר במליאת רשות השידור, אז בראשות אמיר גילת, אולם בצל הסכסוך בין גילת לבין בן-מנחם הוא טורפד על ידי האחרון ולא נכנס מעולם לתפקידו. כעת, וגם אחרי פיזור מוסדות הרשות והעברת סמכויותיהן לידי כונס הנכסים הרשמי, לא עושה רושם כי מינויו יישקל מחדש. גורם המעורה בפרטים אומר כי העורך החדש של הרשות, יונה ויזנטל, לא צפוי לשקול מחדש את המינוי "שכן הוא בעצמו איש טלוויזיה ותיק, ומילוי הפונקציה הזו ברשות השידור הוא לא בראש מעיינו", כך לפי הגורם.

פרויקט המודלים האלטרנטיבים בו חבר דה-פריס היא פרויקט של האיחוד האירופי, והוא נערך בשיתוף המחלקה לתקשורת חזותית והמחלקה לצילום ומדיה של המרכז האקדמי ויצו. אוניברסיטת מלרדלן בשבדיה שותפה גם היא בפרויקט, והמודל שופתח בישראל יוצג שם בחודש הבא. בחודשים הקרובים יוצג המודל לנציגי רשות השידור המתחדשת, והוא עשוי להשפיע על מבנה רשות השידור. "הנושא מסקרן מאוד את השותפים האירופאיים אשר מזהים פוטנציאל גדול בבעיה שהיא למעשה בעיה יבשתית, ראה סיפור קריסתה של רשות השידור היוונית למשל", אומרים במרכז האקדמי ויצו.

מלבד גילת ודה-פריס, לוקחים חלק בפרויקט גם אנשי נשיא המרכז האקדמי ויצו חיפה: נשיא המרכז פרופ? דוד אלכסנדר, ראש המחלקה לצילום מדיה וקולנוע עמית זולר, ופרופ' טרי שרויאר המרצה במחלקה לתקשורת חזותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully