וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגבשת הצמרת הניהולית ברשות השידור: שמעון אלקבץ ימונה למנהל "קול ישראל"

27.8.2014 / 13:01

אלקבץ, עיתונאי בעברו וכיום ראש מינהל תרבות ואמנות במשרד התרבות והספורט, יחליף את מיקי מירו שפרש לאחרונה מהתפקיד. אתמול מונתה איילה חסון למנהלת חטיבת החדשות

מתגבשת רשימת הצמרת הניהולית של רשות השידור החדשה: מפרק הרשות פרופ' דוד האן, פנה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים בבקשה למנות את שמעון אלקבץ למנהל קול ישראל. בהודעה שהוציא, נמסר כי ההחלטה למנותו למחליפו של מיקי מירו התקבלה בהתייעצות משותפת עם העורך הראשי של רשות השידור, יונה ויזנטל, זאת "לאור ניסיונו הרב בתחום הרדיו".

אישה בצמרת: איילה חסון מונתה למנהלת חטיבת החדשות בערוץ 1

המינוי, אשר יכנס לתוקפו לאחר שיתקבל אישור ביהמ"ש, יתבצע יממה לאחר מינויה של אילה חסון למנהלת בפועל של חטיבת החדשות בערוץ הראשון.

שמעון אלקבץ מכהן בשלוש השנים האחרונות כראש מינהל התרבות במשרד התרבות והספורט. לפני כן הוא נמנה על מייסדי ומקימי רשת המקומונים "ידיעות תקשורת" ושימש כסגן העורך הראשי של הרשת, ייסד וניהל את תחנות הרדיו האיזורי "רדיו דרום", רדיו תל-אביב 102 FM ורדיו ירושלים וכיהן כמישנה למנכ"ל מעריב. ברשות הדגיוש היום כי בתפקידו האחרון כראש מינהל תרבות היה אחראי על ניהול תקציב שנתי בסכום העולה על חצי מיליארד שקלים המנותב למאות מוסדות וגופי תרבות המגישים בקשות תמיכה מן המדינה.

יונה ויזנטל: "שמעון אלקבץ נבחר לתפקיד הבכיר של מנהל קול ישראל משום השילוב המוצלח המתקיים בו של ניסיון ניהולי עשיר בגופי תוכן יחד עם רקע עיתונאי ממשי והבנה עמוקה בתחומי הרדיו. התרשמנו כי לשמעון יש תוכניות משמעותיות לפתח את קול ישראל ולקרבה לקהלי מאזינים חדשים. בצד עריכת מהדורות ויומני חדשות בגלי צה"ל, הוא ניהל בהצלחה כמה מהבולטות בתחנות הרדיו האזורי תוך הפגנת יכולת מרשימה במשיכתם של מאזינים צעירים. אני משוכנע שקול ישראל הנחשב לכלי תקשורת אמין ואיכותי – ימשיך להצטיין תחת ניהולו של אלקבץ".

שמעון אלקבץ מסר: "אני בטוח שאוכל לתרום מניסיוני ולבסס את מעמדו של קול ישראל כרדיו שחרט על דגלו חתירה למצוינות עיתונאית. אני רואה בשידור הציבורי בכלל ובקול ישראל בפרט - כלי איכותי וחיוני החשוב לשמירת הדמוקרטיה הישראלית. אני מאמין שיחד עם העובדים נוכל לעמוד בפני כל האתגרים הניצבים בפני תחנות הרדיו השונות השייכות לקול ישראל ונמשיך לבסס את מעמדו בציבוריות הישראלית ולהשפיע על התודעה של החברה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully