וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עגום ל"המעגל": תוכנית הסיום החגיגית בוטלה

4.9.2014 / 14:35

זכיינית ערוץ 2 רשת ביטלה את תכנית סיום העונה שתוכננה לתכנית עם דן שילון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. כמו תכניות אחרות, גם "המעגל" סבלה משיבושי פרוגרמינג בשל סיקור "צוק איתן"

צילום מסך
המעגל עם דן שילון. טל גבעוני,
המעגל עם דן שילון/טל גבעוני

זכיינית ערוץ 2 רשת ביטלה את תכנית סיום העונה שתוכננה לתכנית "המעגל" עם דן שילון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. התכנית אמורה הייתה להיות ספיישל מיוחד בהשתתפות אמנים והופעות חיות, ולאלה מהם שהוזמנו להשתתף בה נמסר כי היא לא תשודר. בכך תרד מהאוויר התכנית, המשודרת זו העונה השלישית, מוקדם משתוכנן.

כמו תכניות אחרות, גם "המעגל" סבלה משיבושי פרוגרמינג בשל סיקור "צוק איתן", ואלה השפיעו גם על נתוני הרייטינג שהציגה. בחודש שעבר היא ירדה את רף עשרים אחוזי הצפייה כאשר רשמה ממוצע של 19.8%, והשבוע היא אף רשמה רייטינג נמוך במיוחד של 16.6%. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, ברשת החליטו שלא לחדש אותה לעונה נוספת והחוזה עם דן שילון לא חודש.

הגלגול הראשון של התכנית היה נקרא "בשידור חי", תכנית אשר עלתה לראשונה לאוויר ב-1991 במסגרת שידורי הניסיון של ערוץ 2. עם הקמתו הרשמית של הערוץ המסחרי היא הפכה לתכנית הדגל של הזכיינית רשת, אשר שילון היה באותה עת המנכ"ל שלה, וזכתה לנתוני רייטינג גבוהים במיוחד. שילון המשיך להגיש את התכנית גם לאחר פרישתו מניהול הזכיינית ב-1998, עד לשנת 2000, אז ירדה מהאוויר. את "המעגל" מפיקה כיום "קונסטנטין הפקות" המפיקה עבור רשת גם את "The Voice" ואת "משחקי השף" ועורך אותה העורך המקורי של התכנית - דני אורן.

ברשת סרבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully