וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה ב”מקור ראשון”: המהדורה היומית תיסגר

15.9.2014 / 13:13

שינוי מבני ראשון מאז נרכש על ידי "ישראל היום": בהנהלת הקבוצה הוחלט לסגור את המהדורת היומית של העיתון, חמש שנים לאחר שהושקה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מהדורת סוף השבוע תמשיך לצאת כסדרה

שלדון אדלסון במלון ונישיאן. לאס וגאס, 29 במרץ 2014. GettyImages
שלדון אדלסון במלון ונישיאן. לאס וגאס, 29 במרץ 2014/GettyImages

שינוי מבני ראשון בפורמט העיתון "מקור ראשון" מאז נרכש על ידי "ישראל היום": בהנהלת הקבוצה הוחלט לסגור את המהדורת היומית של העיתון, חמש שנים לאחר שהושקה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. גורם המעורה בפרטים אמר הבוקר כי ההחלטה נובעת מחוסר כדאיות כלכלית הכרוכה בירידה בממכר שטחי פרסום בעיתון. מהדורת סוף השבוע תמשיך לצאת כסדרה. ההערכות הן כי ההחלטה תגרור גל פיטורים בעיתון.

המהדורה היומית של "מקור ראשון" הופצה למנויים בלבד והושקה בשנת 2009, בתחילה כמהדורה אינטרנטית בלבד תחת עריכתו של שלמה בן צבי. מערכת "מקור ראשון" שאף הוגדלה לצורך כך הוציאה אז לאור עיתון בוקר מודפס תחת השם "מקור ראשון-הצופה", מהדורת סוף השבוע ומהדורה הדיגיטלית.

מאז רכשה קבוצת "ישראל היום" מידי שלמה בן צבי את "מקור ראשון" ואת אתר האינטרנט nrg שהיה שייך למעריב, אוחדו שתי המערכות. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ברנז'ה כי לא צפוים פיטורים בחברה לאור ההחלטה, וכי מערכת העיתון תמקד את פעילותה באתר nrg שימשיך להתעדכן באופן שוטף. על פי ההערכות, השינוי ייכנס לתוקף כבר במהלך הימים הקרובים.

בקבוצת ישראל היום הפנו לקבלת תגובת מקור ראשון, משם נמסר: "בכוונת העיתון למקד את מאמציו בהעצמת מוצר הדגל של גיליון מקור ראשון בסופי-שבוע, וכן להמשיך ולשמור על קשר עם הקוראים בכל ימות השבוע באמצעות אתר nrg המתחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully