וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיף שתיים על העץ: "ציפורי לילה" עוברת רענון

1.2.2015 / 11:00

כחלק מהשינויים בלוח המשדרים גם התכנית הפופולארית "ציפורי לילה" של גלי צה"ל עוברת רענון. על המיקרופון בין היתר: שמעון פרנס, דלית עופר, דלית רצ'שטר, לבנת בן-חמו, עומר בן-רובי ודני בר-און, לצד חיילי התחנה הצעירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דלית עופר, המנהלת היוצאת של גלגלצ, ו-DJ דלית רצ'שטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלי צה"ל מודיעה הבוקר על התחדשותה של אחת הרצועות המזוהות ביותר עם התחנה – "ציפורי לילה" אותה יערוך יורם רותם, עורך המוזיקה הראשי של התחנה. החל מהיום (ראשון) תעלה תכנית בה תינתן במה לחיילי התחנה, שיציגו את טעמם המוזיקלי ויארחו מפעם לפעם מוזיקאים באולפן. וביתר ימות השבוע:

בימי שני שמעון פרנס יגיש תכנים של מוזיקת עולם, זאת לצד התכנית בימי שבת. בימי שלישי דלית עופר, המנהלת היוצאת של גלגלצ יחד עם דלית רצ'שטר אשר יגישו להיטים חדשים וישנים, בימי רביעי לבנת בן-חמו ועומר בן-רובי עם תכנית על מוזיקה "מארון השירים הישראלי-היהודי המתחדש", בחמישי דני בר-און וצורי רוקח עם מוזיקה ים תיכונית. בימי שבת מיקי קם ויהודה עדר במשבצת חדשה של הופעות באולפן.

לוח השידורים - לא השתנה מאז 1998

שינוי מערכתי נוסף, שיתבצע גם הוא בשעות הקטנות של הלילה: ההחלטה לשדר רק מוזיקה ישראלית, ישנה וחדשה, מכל הסגנונות (בלילות שבת עד רביעי).

שינויים אלו ממשיכים את המגמה אותה מובילה התחנה בחודשים האחרונים של ריענון ושינוי לוח השידורים הקיים ושילוב שדרנים טאלנטים מחד לצד טיפוח דור החיילים הצעיר של התחנה. כזכור, בנובמבר 2014 הציגה התחנה את הסבב הראשון בחידוש פני הלוח (שלא השתנה מאז 1998) – מהות השינוי היה ריענון מערך התכניות הוותיקות לצד הצגת תכניות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully