וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור גיוס נוסף בגל"צ: דודו ארז, אבי אטינגר וירדן בר כוכבא

10.2.2015 / 16:00

רצועת "ציפורי לילה" של גלי צה"ל ממשיכה לתפוח, ומצרפת לשורותיה את הקומיקאים דודו ארז ואבי אטינגר שהגישו עד עכשיו רצועה מתחלפת, והחל מעתה יקבלו תכנית קבועה. גם ירדן בר כוכבא ודידי שחר יקבלו תכנית - בשבת בבוקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקומיקאים דודו ארז ואבי אטינגר יגישו תכנית חדשה בגלי צה"ל שתשודר מדי יום חמישי בצהריים. עד כה שידרו השניים ברצועת הלילה המתחלפת של התחנה הצבאית, ועתה זוכה הצוות לתכנית קבועה משלו. עוד מודיעה התחנה על תכנית חדשה גם לשחקנית ירדן בר כוכבא, תגיש מדי שבת בבוקר תכנית לילדים והורים, ביחד עם דידי שחר.

דודו ארז ואבי אטינגר שיתפו פעולה רבות בקריירות הענפות של שניהם: אטינגר השתתף כחבר פאנל קבוע בתוכנית הלילה היומית מהדורה מוגבלת בערוץ ביפ, בהנחייתו של ארז ואפרת אברמוב, בשנת 2008 כיכבו זה לצד זה בסרט המוקומנטרי זהירות, פורנו (שאטינגר גם היה שותף לכתיבתו), וב-2009 שיתפו פעולה בתוכנית האירוח לילה בכיף יחד עם שחר חסון, בערוץ ביפ ובערוץ 2 של קשת. אטינגר כתב בעבר גם לתוכניות ארץ נהדרת, האקדמיה לצחוק, שי ודרור, משחק מכור, ציפורי לילה והשתתף כחבר פאנל בחלק מפרקי התוכנית מועדון לילה. משנת 2010 מופיע כאומן סטנד-אפ ברחבי הארץ.

מגלי צה"ל נמסר היום כי "בסגנונם הפרוע והמשעשע יסכמו דודו ארז ואבי אטינגר את אירועי השבוע שהיה, ימליצו למאזינים כיצד להתכונן לבחירות המתקרבות ויצאו למשאלי רחוב הומוריסטים המאפיינים את ארז. תכניתם למעשה תפתח את יום חמישי השמח של גל"צ במתכונתו החדשה הכוללת רצף של תכניות קלילות, מבדרות וסאטיריות, לכבוד כניסת הסופ"ש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully