וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הפער האדיר שבין "ארץ החלומות" של גליצ'ים – למקרה אונס

26.10.2016 / 19:50

אתר one דיווח על מקרה שיכול להתפרש כאונס תחת שכרות באייטם רכילות במדור גליצ'ים – "נאלצו לסחוב אותה פיזית הביתה". לאחר מכן האייטם שונה ל"היא באה איתם לארץ החלומות". one: "איננו מעוניינים להתייחס לפירושים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרסה המקורית/מערכת וואלה!, צילום מסך

באתר one דיווחו היום (רביעי) על מקרה שיכול להתפרש כאונס תחת שכרות, באייטם רכילות במדור גליצ'ים. מוקדם יותר היום עלתה באתר ידיעה שבה נכתב כי "בזמן שאתם ישבתם בסוכה, שניים משחקניו (הצעירים) של מוטי איווניר עשו את דרכם לעיר הגדולה והתמקמו על הבר של מועדון מוכר בנמל ת"א...לערב הפרוע שהתחיל בנמל הצטרפה מוכרת מעולמינו, תוך כדי שהכדורגלנים מזמינים לה משקה אחרי משקה מהברמן שאפילו הוא ניסה לצמצם את צריכה האלכוהול עם כוס מים. הבליינים מדווחים לנו: "זה היה הזוי. באיזשהו שלב היא כבר הייתה גמורה הם המשיכו להזמין לה עוד ועוד שתייה עד שנאלצו ממש לסחוב אותה פיזית הביתה. הם באו עם מטרה ברורה לשם".

לאחר מכן, הטקסט עבר עריכה משמעותית, ובגרסה המתוקנת נכתב: "בזמן שאתם ישבתם בסוכה, שניים משחקניו (הצעירים) של מוטי איווניר עשו את דרכם לעיר הגדולה והתמקמו על הבר של מועדון מוכר בנמל ת"א...לערב הפרוע שהתחיל בנמל הצטרפה מוכרת מעולמינו, תוך כדי שכולם שותים בהגזמה משקה אחר משקה. הבליינים מדווחים לנו: "זה היה הזוי, הם שתו בכמויות והיו צריכים גרר לאוטו שלהם. היא באה איתם לארץ החלומות".

מ-one נמסר בתגובה: "לגבי תיקון, מדובר בעריכה לשונית בעברית של אייטם, לגבי נסיונות פירוש, איננו מעוניינים להתייחס לפירושים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרסה הערוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully